Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrcadlení

18. 01. 2005
3
0
3143
Autor
Richiee

Potkal jsem člověka
-kdesi na zemi
Něčím mne zaujal
-podobal se mi

O víně hovořil
-míň se usmíval
A naše podoba
zašla ještě dál

Tak jsem se otočil
Víc ho neviděl
Společná podoba
musí být na příděl

Kritička: jak se poznají laciné verše, prosíííím, napiš o tom nějaké pojednání a publikuj ho tady, rád bych se poučil. Jáko vysokoškolská učitelka (co je to za divné spojení?) na to máš.

Milla6
20. 01. 2005
Dát tip
Trochu špatně se to čte, ale jinak je to pěkný.

Richiee
19. 01. 2005
Dát tip
Kitička: Tak tomu se dnes říká vážná kritika? Můj ty božínku! Laciné verše? Laciná kritika, říkám já! Ani za šesták! Miro:Myslím, že forma je naprosto přesně tak, jak jsem si ji představoval. Tchenda: Ale konec tam je. Zcela zjevný.

klipeto
19. 01. 2005
Dát tip
divně se to čte nesedí mi tak úplně rytmus, ale třeba to je záměr t*

Miroslawek
19. 01. 2005
Dát tip
Richiee: no a? Taky si umím představit chřipku, mor a malomocenství....

Kritička
19. 01. 2005
Dát tip
Richiee: laciná kritika pro laciné verše, co k tomu mam říci více? Právě že nic, neb mi to nic neříká, velmi slabé.

Richiee
19. 01. 2005
Dát tip
Na to bych přesně věděl, co ti mám říci, ale snad jediné: Změň si nick.

Miroslawek
18. 01. 2005
Dát tip
co mi vadí nejvíc jsou ty výrazné dopovědi a nejen významová nesemknutost... což je hodně dáno nezvládnutou formou...

romale
18. 01. 2005
Dát tip
Taky mi nějak moc neštimuje, i když nepopírám, že má cosi do sebe...

Kritička
18. 01. 2005
Dát tip
nelíbí, laciné verše

Tchenda
18. 01. 2005
Dát tip
chybí mi konec

forma je opravdu poněkud "poloviční", chtělo by to dodělat a možná se i zamyslet nad skutečnou výpovědí toho textu...

Vespa
18. 01. 2005
Dát tip
hehe, ty zas experimentuješ...

Peeracek
18. 01. 2005
Dát tip
náhodou pěkné.. znám :-) T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru