Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co blbne?

18. 01. 2005
0
0
1263

radši nic

Proč mě vzal vážne                     Jarmiš konzervativně smýšlí               I LOVE U WAY_TO!!!!!

proč mi vynadal?                         napsal jsem to jméno správně?          PEACE TO ALL OF YOU!!!!!!!!!!!!

Přečetl si Devianty                      naváží se do těch co nově přišli.

a hned se do mě dal                    Hamba mu fuj fuj a ještě fuj

neberu ho vážně                         tenhle jarmiš to je.........

co mi po něm je?                         zlý člověk

ať si pěkně v poklidu

někde uhnije....


Raadši mu to vyvrat.

Friday
26. 01. 2005
Dát tip
jé... a já si u deviantů u jeho kritiky říkala Proč to ten jarmiš bere tak vážně?? Proč si to bere tak osobně? Vždyť je to prdel... a ty si to ale teď taky myslel vážně to mě trochu zklamalo heh jinak way to, když si to čet to nepochopil a myslel si, že to je na něj:)) mám mu to vyvrátit, nebo ho nechat žít v omylu??:))

way_to
25. 01. 2005
Dát tip
počkej... hm... dej mi čas, třeba to pochopím. :-)

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
koukala sem, že napsal docela divnou kritiku :-))

Fandím Jarmišovi !!! ale tohle je nářez !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru