Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zápisek

06. 11. 2000
1
0
991
Autor
Pimpilim

někdy uvažujeme nad věcmi, které pro jiného cenu nemají

Proč se některé propisky zapínají otočením a jiné se otočením rozšroubují ? Suma sumárum je to jedno, ale přesto jsou i takoví lidé, kteří si to pletou. Ačkoliv pro jiné lidi existují i jiné problémy, jiné prkotiny, které je třeba řešit a které často zůstávají neřešeny - ke škodě většího počtu lidí, kteří neřeší prkotiny ke škodě ještě většího počtu lidí. Ve skóre nedořešených prkotin tedy lidstvo jasně vede. V tramvaji přestárlý vousatec mumlající si neustále: "Můžu ? Nemůžu. Můžu ? Nemůžu." a otrhávajíce neustále pomyslnou kopretinu. Někdy by mě zajímalo, na čem se vlastně ustálil a zda vůbec tušil, co může či nemůže, když to občas netušíme ani my, neblázni a s normálním IQ v rozmezí 0 - 200 podle zvolené stupnice, kterou nikdy nikdo neznal a která nemá ani nulu. On i kámen je chytřejší než nula, aspoň spadnout umí, že ? Říká se někdy, že opatrnost je matka moudrosti, ovšem o jejím otci se nějak mlčí. Jako by sama opatrnost nebyla dost opatrná...
upřímná
09. 01. 2003
Dát tip
:o))

Blaznivkaaa
15. 07. 2001
Dát tip
Ale nula je, nulu mám já!:o)))))

Pimpilim
05. 04. 2001
Dát tip
jorel: s tim kamenem to uz byla samozrejme nadsazka, jen jsem se snazil podotknout, ze iq stupnice je arbitrarne umele stanovena a nema definovanu ani nulu - pouze 100 je prumerny jedinec a 1,5nasobek ( tedy 150 ) je hranice geniality

jorel
03. 04. 2001
Dát tip
usmevne a kamenne. nicmene kamen pada pouze v zavislosti na vztazne soustavje, casu... asi to s tou 0 a 1 nebude tak horke ,o)) a IQ se meri u Inteligentnich bytosti. kamen je ledascim, treba obrazem stvoritele, ale inteligenci bych mu neprisuzoval a bytosti rozhodne neni (alespon v nasi rovine:)

Pimpilim
13. 11. 2000
Dát tip
no myslim, ze na to snad ani neni treba reagovat... pro tebe umi kamen pouze spadnout, pro jine toho umi vic... a za dalsi, proc je spadnuti iq=1 ? stupnice iq nema nulu, nema pocatek, alespon tak, jak je standardne definovana: 100 = prumerny vyvoj cloveka; 1,5nasobek, t.j. 150 bodu, je hranice geniality... ale zadna nula nikdy nebyla urcena... tohle nam kdysi rikali na fakulte, a proto jsem to tam napsal - jinak uvahy, ktere jsou s diakritikou, jsem zacal psat uz pred dvema lety....

Petulka
12. 11. 2000
Dát tip
chytrost toho kamene: 0 nespadne 1 spadne

Petulka
12. 11. 2000
Dát tip
ze srdce, s tím že IQ=1 je pro kámen maximální

Vio
06. 11. 2000
Dát tip
Některé "inteligentní" kameny dokonce umí i rozbíjet výlohy sídel nadnárodních společností...

Miroslawek
06. 11. 2000
Dát tip
No, moudrý z toho nejsem, ač jsem zkameněl téměř na 150.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru