Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já a chooper a ještě někdo

19. 01. 2005
0
0
778

Na víkend hlásili krásné počasí. Víc jsem ke štst nepotřeboval .Šel jsem oprášit svého choppera a tšil se na ráno. To záhy přišlo . Sbalil jsem tedy náhradní ponožky a vyrazil za zážitky na Moravu.

První den probíhal na můj vkus nezvykle normáln. Pojezdil jsem si po křivolakých silničkách, dal si dobrý obýdek a odpoledne překvapil mého dobrého kamaráda z vejšky .

Očividn m rd vidl. (No, aspo si to myslm )

Nelenili jsme a hned jsme naše setkání jeli oslavit na nedaleký Helfštýn. Naše oslavy pokračovaly i u nich ve vesnici. Jsouc mírn podnapilý a bez ložních potřeb , požádal jsem mého bodrého přítele z Radslavic o nocleh.

Bodrost nebyla naštst předstíraná a já mohl pod střechou hlavu složit.

Náhle přišlo nedln brzk rno. Jsouc pod časovým tlakem, vylezl jsem z postele už před desátou, náležit se nasndal , pkn podkoval a rozjel se smrem na Pernštejn.

Silničky byly jak dlan pro motorku .Prost sam zatčka ,žádný provoz a ta příroda. Prost pohoda.

Lesy, pole , hje, přehrada Vír, meandry , vrby , za vrbou policajtský auto . Hmm co tam asi dl, takhle vprostřed divočiny? Vždyť je to jedno.

Krajina se začíná mnit, už je cítit závan civilizace. Tam za tím kopcem tuším Bystřici nad Pernštejnem.

Cuk cuk , nojo benzín ,ale to snad už dojedu. Cuk cuk - nedojedu. Tak aspo na ten kopec - cuk cuk . Prosm!! Fakt se mi nechce tlačit.

Hm , dobrý jsem tady . Nezbývalo mi ,než použít polohu poslední záchrany. Položit mašinu na bok, kde je kohoutek na benzín. Tch pr kapek tam přeteče a ml bych dojet snad až do msta. No jo, ale ješt je tam jeden takový menší kopeček. Nelze nechat nic náhod. Musm to co nejvc rozjet abych v případ chcpnut v polovin kopce nemusel tlačit, ale dojel na neutrál.

Za kopečkem bude jist mstečko a k pump nebude daleko.

Tož zkusíme to nahodit . Drdrn . Paráda chytnul, tak teď držet plnej plyn a jedém.

Mám tam kilo (1) a před sebou poslední kopeček. Do kopečku se krokem šine autobus.

Nesmím zpomalit nesmím!!!

Vytáčím stroj na maximum , přejíždím dvojitou plnou čáru (2) a beru ten blbej autobus v kopci (3).

Dobrý jsem nahoře. Špatný motorka už zase cuká a záhy chcípá.

Na kopci je skutečn začátek msta ,ale pupma nikde. Zd se, že centrum je vlevo dole.

Tak jo ,držím rychlost a na neutrál jedu nekratší cestou do centra.

Tzn. vjíždím do prostoru autobusového nádraží(4) a to z protismru do zkazu vjezdu (5).

Z ndraží vede smrem dolů pouze chodník (6). No co se dá dlat, ztrcm rychlost tak si nemůžu vybírat.

Vjíždím na chodník, šikovn se vyhýbm otravnmu chodci a již krokem dojíždím k baráku, před nímž stojí človk.

Pumpu nikde nevidm, tak zastavuji a ptm se toho človka, jestli nev kde je pumpa.

On mi říká, že mu do toho nic není , ale na mém míst by se na nic neptal, vzal motorku na ramena a zdrhal.

V ten samý okamžik ukazuje prstem nahoru na začátek chodníku. Tam se zrovna prudce otáčí policatský auto, protože se na chodník nevejde.Do 20vteřin jsou tady říká ten dobrý človk

Okamžit m všechno došlo. Stačím jen podkovat a rychle skču na motorku, ze které je už pouze tžká kolobžka a s pomocí svažujícího se terénu prchám na slepo pryč.

Za pár sekund dojíždím k silnici, po které jist za okamžik přijedou fízlové. Nerozpakuji se , silnici křižuji a vjíždím na njakou divnou mstn komunikaci . Makm co to jde . Po 100 metrech cesta končí dvorkem . Je prost slep , je kurva slep.

Jsem v pasti. Nikam nemůžu, nemám čas ani sílu.

Jediný co můžu zkusit ,tak se přesunout z vybetonovaný plochy do vysoký trávy. Udlm to , pokldm motorku a hned vedle n sebe . A čekám na popravu. Čekám 2 hodiny ani se nehnu.Postupn si mne přijde prohlédnout kompletní místní fauna.

Uplynuly 2hodiny a nikdo mne nezkopal nezatknul nepokutoval. Odpoledne se překlápí do své druhé poloviny, domů je daleko, ml bych to začít njak řešit. Dobře . Pro ztížení identifikace si svlékám bundu a ostražit pšky vyrážím zpt k dobrmu muži . Před domem již nestojí. Jdu tedy neohrožen dovnitř . Zjišťuji,že budova patří místní záchrance. Po chvíli ho potkám. Ty vole von starej Houska (místní motorizovaný policista ) je starej dobrák taková ta stará škola a slušnej človk. Takhle vytočenýho jsem ho v život nevidl. A nekecm naučil jsem se i nový sprostý slova. Kdyby t dostal tak,ne ty ale on by šel asi sedt. Říkal, že celou dobu jel za tebou, ale nemohl t předjet.

Dobrý muž mi vnoval jednu pet lahev a přidal varování, že u jediné místní pumpy bude starej Houska asi číhat.

No co se dalo dlat, domov daleko , pondl a nstup do prce blzko. Zatnul jsem zuby a vyrazil k pump.

Hned jak jsem tam došel ,spočinul na m zkoumavý zrak pumpaře. Nelenil jsem a hned přešel do útoku.

Dobrý den, jedu do školy , starou stovkou a došel mi benizn . Nejde mi ručička tak jsem prost dojel 2km odtud.

Ale co to tady mte za mstn hovada. Jak jsem vystupoval, tak se kolem m prohnal njakej frajrek na chopperu div m nesrazil. Ujždl jak o kdyby nco ukrad smrem na Boskovice.

Šel jsem tankovat a koutem oka vidl, jak pn žhaví telefon.

V klidu jsem se vrátil do lučního doupte, ješt chvilku počkal a svižn vyrazil na Hradec Krlov.

 

 

 


Přeno
19. 01. 2005
Dát tip
To m bejt njakej speciln efekt, nebo prost kiks?

Alojs
19. 01. 2005
Dát tip
promin, ale vadi mi ty "a la icq" zkratky. Diky toho jsem to ani nedocetl, promin

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru