Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bezradný umělec

19. 01. 2005
4
0
4408

co dodat ;)

Obávajíc se kritiky vaší,
nadopoval se vtipnou kaší.
Než z mysli své dílo vysochal,
její účinek trapně vyprchal.

 

                                     (tak si šel ještě trochu přidat ;)


Aymi
04. 06. 2005
Dát tip
.)))*

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
píšovina:))) jo, nemám rád smajlíky v dílech ale tohle je dobrý:)) tip

ja taky ty smajliky nemam rad, ale kdyz oni to vsichni fsude cpou, tak sem si rekl, ze ho tam hodim a dik ;)

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
takže pod tlakem většiny - to se dá ještě prominout:)) smajlíky v kritikách beru, můžou dost vysvětlovat, ale v lit. díle by měl být autor schopný se vyjádřit bez zkratky typu smajlíka

oukej, budu si to pamatovat pro priste. uz to vickrat neudelam, slibuju ;)

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
třikrát otčenáš a Bůh ti snad odpustí

Candy
19. 01. 2005
Dát tip
To ještě neví, protože si ji musí nejprve uvařit a nechat vychladnout...

jasne, ze to pomohlo. uvaril, nechal vychladnout, vysochal, a ted uz jen ceka, jak to dopadne ;)

Nicollette
19. 01. 2005
Dát tip
hele chceš nšco říct? já mam normálně pravou ruku uplně ledovou a levou normálně teplou...tce

Candy
19. 01. 2005
Dát tip
a nechává rozležet...mě se ta "básnička", líbila, pro odlehčení je to potřeba...

Nicollette: :)))))))))) tak to me vazne dostalo :))))))) ale nic si z toho nedelej, me se to taky obcas stava kdyz sedim dlouho u kompu ;) musis si uvarit horkej caj, a obcas do nej tu pravou namacet... me to teda pomaha.

vesuvanka
19. 01. 2005
Dát tip
Dobré.... TIP

vesuvanka: diky, první ;)

Nicollette
19. 01. 2005
Dát tip
hmmm byla sem na balkoně kouřit tak už je mam ledový obě :)

tak to bude chtit poradnej caj, minimalne pullitr ;) taky bych si zasel na balkon... ;)

Nicollette
19. 01. 2005
Dát tip
tak já si dam ten čaj :-) ale ... nemáš nějakej lepší výběr nežli já? já mam jen jasmínovej .)

jasminovej? to snad ne, ten strasne smrdí ;) a jakej by ste si slecno dala? mame tu cerny, zeleny (takova klasika), nebo spis nejakou specialitku? modrej? cerno-bilej? barevnej? duhovej? uz me vic barev nenapada, su dneska uplne vygumovanej... ;)

Nicollette
19. 01. 2005
Dát tip
ty jo a už je zase jedna studená a jedna teplá..:-/ jasmínovej je nejlepší na světě, náhodou!! a voní !! fialovej chcu

swandrow: treba to vyjde priste ;) ale bramborova je vo ničem, z toho inspiraci nepochytis ;)

Nicollette: holka, jak ty to delas? s tema rukama bys mohla do televize, nova by se toho urcite chytla ;) a jen tak btw, mame tu jeden uplne novej fialovej s jasminem, se slevou, dve baleni za cenu tri, se vazne vyplati ;)

swandrow: mam si te precist? ;)

Nicollette
19. 01. 2005
Dát tip
já myslela že zadarmo všechno :-)

Silvita
19. 01. 2005
Dát tip
opět "vtipné píšoviny" a s tou zimou: já mám komp tak debilně u okna, že mi tu táhne (ale zas vidím, jak krásně sněží - tak si vyber:) a tip !

Nicollette: co mas dneska zadarmo? nic... ale ze ses to ty, tak trochu fialovyho by se tu jeste naslo. tak ten pullitr? ;)

Silvita: jo jo, opět "vtipné píšoviny", ty já rád ;) a s tou zimou: to je nefér, u nas vubec nesnezi... ale zima tu teda je taky ;)

Silvita
19. 01. 2005
Dát tip
He, a tak krásně, takový vločky pár ti jich pošlu he: * * * * * * * * * :-)

Juuuuuuuuuu, ty teda sou :) ta treti zleva je fakt uplne nejlepsi =)

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
.o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru