Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONCERTNÍ

20. 01. 2005
9
1
5385
Autor
Lyskoř

Rammstein mám fakt rád a jejich koncert byl úžasný, takže v žádném případě je nechci nijak pomlouvat, ani jejich diváky... Tohle je jen dalšíz mých dementních nápadů...

Mezi diváky na koncertě Rammstein,

jsem si připadal asi jako Einstein!

To saz na koncertě Schopina (šopéna),

Jsem připomínal Kreténa


1 názor

fárum
21. 02. 2009
Dát tip
jo vtipná ptákovina

Nenechavec
03. 05. 2005
Dát tip
Jo, ale toto je moooc dobrý, protože to má vážně něco do sebe! Gratuluji, Lyskoři, příjemně jsi mne překvapil! :o) t

Lyskoř
03. 05. 2005
Dát tip
JO a řekl bych že to tam skoro nikdo nenašel.. dík

redbeatle
20. 02. 2005
Dát tip
Seš vůl:-) TiP

Dolente
20. 02. 2005
Dát tip
:o)) t*

Lyskoř
25. 01. 2005
Dát tip

Kakuloj
21. 01. 2005
Dát tip
:))) *t za relativitu hudebního prožitku

:) usmáto

Dero
20. 01. 2005
Dát tip
To je ale blbost! Ale líbí ... ! :o)) (saz -> zas)

Sally
20. 01. 2005
Dát tip
Skvělej dementní nápad!:)

:-))) já chci něco normálního, fakt..... už začínám z těch hračiček magořit....:-))

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Ale o tom toje! Abyjste všichni zmagořili:-) Ale možná pro tebe něco vyplodím:-) však moje skutečná identita plodí normálně.... ale tu ti neprozradím

slonovina2
20. 01. 2005
Dát tip
s náma tip

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
s váma dík

enehi
20. 01. 2005
Dát tip
až na to saz je to suprové

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
enehi: jako bohužel to z nevysvětlitelných důvodů nemůžu změnit... Ale dík.. ps:vadí to tam tak moc?

enehi
20. 01. 2005
Dát tip
Ani ne, když má člověk zvláštní smysl pro tvou poezii, tak to snadno rozluští a ještě si řekne, kluk šikovná to takhle kamufluje

proč mi to nechceš prozradit.... ? všichni zmagořili, chjo, to sou mi vyhlídky... :-/

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Jsem nezmagořil :-) Je to jen takové moje tajemství... Ale stejně mě neznáš takže by ti to nepomohlo... Možnájsem schyzofrenik:-) Ale nebuď smutná, to mi vadí...

No, vidíš to, bych byla ještě více a mile překvapena... takže tím chceš říct, že jsem Tě ještě neobjevila pod druhým nickem? :-)) Jo, to já su taky schízoš, sem tam.... :-))

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
určitě neobjevila:-) Tím jsem si jistý... A ani neobjevíš:-)

Pročpak si si tím tak jistý?

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
I kdyby jo, tak nevíš že jsem to já:-)

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Tak jsem se mrknul... A fakt si mě oběvila:-) Ale nevíš kdo jsem, a v tom je má genialita:-)

Waawe
20. 01. 2005
Dát tip
super ! m.

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
m? dík t.

No, toto...... nemysli si...já mám talent na hledání, tedy pokud píšeš trochu aspoň sem tam... :-)) btw, neřekneš mi, kdy sem Tě objevila?

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
to by bylo lehké:-) občas píšu i jako své druhé alterego

jaké máš druhé alterego? :-)) nenuť mě použít jiné metody, nerada jich využívám... :-)) cca v jakém rozmezí dnu?

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
neřeknu:-) Jaké pak metody asi můžeš použít?

škoda.... a vůbec, proč mi to nechceš říct? Se stydíš? :-)) Heleď, že já Tě znám? Tedy na písmoňovi a docela dobře, že jo? :-)) No, můžu, ale nerada, se mi to příčí, ale když mi nedáš na výběr... :-)) ne, bych neudělala, respektuju soukromí, taky by se mi nelíbilo, kdyby mě někdo objevil pod druhým nickem... no... :-)

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Neznáž mě, pod druhým nickem ale vesměs píšu ještě větší zhovadilosti než jako lyskoř.... Nevím, kdybych ti to řekl, tak by to ztratilosvoje kouzlo fakt... Ale jestli moooc cheš klidně ti to řeknu, leč nerad, ale řeknu...

myslíš si, že by to ztratilo svoje kouzlo? No já nevím, možná naopak.. nechám na Tobě a už nebudu naléhat...Zhovadilosti? Si říkal, že nepíšeš takové věci, že píšeš něco jiného... :-))

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Napsal jsem jen pár básní které podle mě za něco stály... Jinak jsem psal podbné blbůstky a hříčky... Na to že si založím tenhle nick se kterým si budu ze všech jen dělat srandu jsem přišel až později... No navíc u druhého nicku mám i básně, kteréjsem psal tek ve 12 letech, takže je to pěkný brak... :-)

No, vidíš to a jenom mi řekni, jestli se mi to líbilo či nikoliv... No, vidíš, já bych to neuměla, čili si zachovám kamennou tvář a budu psát jenom samé vážné věci, aspoň někde jsem trochu vážná... :-))

Lyskoř
20. 01. 2005
Dát tip
Jednu si četla! A ta se ti vůůůůůůůbec nelíbila :-)

Dobře, tak já se jdu přehodnotit.. .-))

71_Art_72
20. 01. 2005
Dát tip
to je dobrý, i s vysvětlením výslovnosti pro ty co si nepřipadají jako einsteini ani na rammstein :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru