Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nosálí stránka hotova!

06. 11. 2000
7
0
2746
Autor
zkumavinka

Jak víte, Písmáci adoptovali v ostravské ZOO nosála.

Stránka o (nejen písmáčích) nosálech je tady: http://nosalek.kgb.cz/hlavni.htm... Není to žádné veledílo, tak mě za to nekamenujte... ;-)
Merle
13. 11. 2000
Dát tip
:-))))))))))

šroubek
13. 11. 2000
Dát tip
ať žije zvíře :o)

AZALIN
13. 11. 2000
Dát tip
V odkazech by ale mohla bejt stranka Temnejch kapucinu, ne? ;-)))

zkumavinka
11. 11. 2000
Dát tip
tak... dnes jsem na stranku konecne pridala fotky nasich nosalku! jen je skoda, ze jsou focene spatnym fotakem na nekvalitni film... hned jak pujdeme do zoo priste, vezmeme si lepsi fotak... taky pribylo par fotecek zviratek ostravske zoo... :-)

Tynic
11. 11. 2000
Dát tip
Ti nosálové v pozadí mají dokonalý výraz !!! :o))))

Tynic
10. 11. 2000
Dát tip
TIP :o)

zkumavinka
07. 11. 2000
Dát tip
ufo: na nějakém dalším (nejlépe ostravském) srazu bude určitě doplňující sbírka (nebo dražba)... pokud se takovýchto akcí neúčastníš a chtěl bys přispět, ozvi se mi do pošty, něco vymyslíme...

Merle
07. 11. 2000
Dát tip
zkumi: dobrá práce... (tip)

Miroslawek
07. 11. 2000
Dát tip
Zkumííííííí. To je supér. TIP

Vio
07. 11. 2000
Dát tip
A pořád to budou připomínat... ;-))) Já už se toho asi nezbavím... Nonic (c) (Cokoliv)nic 2000 ;-))) TIPík

Regis
07. 11. 2000
Dát tip
:-) Díky!!

Javert
07. 11. 2000
Dát tip
Výtečné. Nejmenuje se náhodou ten chlap Hawkeye? :-)

fox
07. 11. 2000
Dát tip
pozitivní stránečka*

alina
07. 11. 2000
Dát tip
Zkumavinko, a co se bude drazit v ostravske drazbe? Jeste jsem zadnou drazbu na vlastni oka nevidela. Ci jak jinak prispet?

zkumavinka
07. 11. 2000
Dát tip
jejej... to je najednou tipu... za co? :-) javert: co ja vim, jak se jmenuje... ta osetrovatelka proste rekla: "hóky"... alina: na drazbe? no to ja nevim, ceho se zase budou Pismaci ochotni vzdat... tenkrat to byly ruzne osobni veci... a jiny zpusob prispeni nez penezmi v drazbe/sbirce na srazu me zatim nenapada... jeste o tom budu premyslet... jinak zrovinka jsem dodelala drobnou aktualizaci stranky... opravila jsem jednu pravopisnou chybu (pokud nejakou dalsi najdete, hned dejte vedet, at ji muzu opravit...) a hlavne jsem do galerie pridala novou cast - zviratka ostravske zoo (nezijou tam jenom nosalci)... :-)

Count
07. 11. 2000
Dát tip
Byl jsem tak říkajíc při tom. Pozoroval jsem Zkumavinku, jak stránečky tvořila a musím říct, že se mi opravdu líbí a že se Zkumavince moc povedly a snad jen to, že chovatele v USA zrovinka žadné nosálí miminko nemají, brání tomu, aby nám po bytě taky jeden běhal :-)

zolli
06. 11. 2000
Dát tip
Jsi poklad! Diky. Stranka je hezka, ale dukladne ji proleztu az zitra. Zviratkove fotky suupr.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru