Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DRUHÁ MYŠLENKA O LŽÍCH

22. 01. 2005
8
0
7424
Autor
Lyskoř

Jestliže lež má krátké nohy, pak pravda se promenáduje na invalidním vozíku...


Sanelma
30. 03. 2006
Dát tip
ano, vyjímaje mého otce

Vaud
19. 03. 2005
Dát tip
Mně se líbí varianta: Lež! Máš krátké nohy!

Janajka
22. 02. 2005
Dát tip
Lež má krátké nohy - že však pravdě nohy podrážíme, stačí jí v kroku (třetí plk o lžích). :o)

elfka_Sea
13. 02. 2005
Dát tip
hustě......... koukám, dle ostatních a všech tvých citátů, že jsi docela šprýmař *t

StvN
01. 02. 2005
Dát tip
To je nesmysl, že jo?

ANO !!! aneno NE !!! ale porvu se za svůj názor do krve !!! TIP

acha, tak od tud vítr.. :-)) kam oči, tam plášť... :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
jsem hloupý, jelikož naprosto nechápu tvou kritiku... :-) Co jsi tím myslela?

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
černobílá: no dovol

mno, sem nechápala, Tvou kritiku pod tou předešlou, ale teď už je mi jasné, co jsi tím chtěl říct... :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
stupeň zmatení=10=absolutně zmaten:-))

tomu se říká matení nepřítele.. :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
jsem tvůj nepříte?:-) Dobrá:-)

Ale nee....nepřítel ne jako nepřítel, to byl spíše takovej zažitej obrat.... :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Ale já to přece dobře chápu! Moc mne podceňuješ:-)

Nepodceňuju, jen Tě nutím, abys to napsal, by si někdo nemohl myslet, že Tě považuju za nepřítele.. .:-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
důmyslné

no, nevím, jestli až tak... :-)) spíše bych to nazvala..... nepodceňující.. :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
tak jo...:-)

líbí se mi, když mi někdo stále neoponuje... :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Jestli chceš můžu začít:-)

Zkus to!!! :-)

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Nezkusím!!!!!!!!!!!!!!! :-) to je ale začátek co?

začátek? :-))) Zkus to!!! Schválně....se musím připravovat, tak do toho.. :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Ne!!!! Už to ne!!! znamená že ti oponuju! Oponuji tvému přání? :-) Takže nic nebude!

Ale když se na to podíváme z jiného úhlu a rozebereme to, tak by se mohlo stát, že ve světle nových poznatků bys to mohl alespoň zkusit naznačit.. :-))

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Ano, čistě teoreticky lze uvažovat a ubírat se naznačovaným směrem, aůe to by jsme po sléze došli k závěru, že ve své podstatě stojíme opět na začátku danného problém, z čehož lze vyvodit fakt, že mnou opovrhujež... A já podobné fakty nemohu dále akceptovat a proto jsa hnacím motorem této diskuse musím jasně říct a taktně naznačit, že se zamotávám do svých vlastních slov... :-)

Lyskoř: když srovná Tvoje předešlé, řekněme plky, s tímhle, tak se nic jinýho říct nedalo....-)

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Cha dělám si zvás prdel! Ty plky jsou plky naschvál, a tohle je taky plk převlečený do hlubokého kabátu, všechny moje díla pod nicke Lyskoř jsou plky a plky budou i ty další, o to mi jde a na tom si zakládám...

jo, ale tohle se jako plk vážně netváří....hezkej večer :o)

Lyskoř
23. 01. 2005
Dát tip
Spíš než-li plk je to můj názor:-) Pěkný večer

pozorovatel
22. 01. 2005
Dát tip
:))) nesnáším, když má nohy do ó

klipeto
22. 01. 2005
Dát tip
pravda není :)

71_Art_72
22. 01. 2005
Dát tip
lež není :)

Lyskoř
22. 01. 2005
Dát tip
není pravda ani lež, jen nějaký neutrální kompromis mezi tím... A ten má jednu nohu krátkou a druhou nemá vůbec...

pozorovatel
22. 01. 2005
Dát tip
Lyskoř není, jen nějaký neutrální kompromis mezi ním...

71_Art_72
22. 01. 2005
Dát tip
zato ten druhý má invalidní vozík

klipeto
22. 01. 2005
Dát tip
lol

Empty
22. 01. 2005
Dát tip
to sedí:-)*

hele Ty nebudeš zas tak blbej :-)))**t

Candy
22. 01. 2005
Dát tip
Co je lež a co pravda?...i když něco na tom taky bude, protože pokud si někdo vymýšlí a každýmu vykládá něco jinýho, potom se do toho zamotá a potom mu nikdo neuvěří...

Kulibrk
22. 01. 2005
Dát tip
Lyskoř je tipek.... Vy jste jen zfetované prasata které neví co mluví.....melete same hovna a ani nevíte o čem......FUCK THE PÍSMÁCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samozřejmě tip......

Auguste Rodin jednou řekl: ''Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.'' Ale co je pravdou a co lží, pokud máme velmi prořekavou fantazii??? ''Lež má krátké nohy'' je přísloví České, bohužel či bohudík si Alexi Andrejev myslel a také řekl něco jiného: ''Lež má krásné nohy.'' Paradox? Či lidská fantazie? Pokud se zamyslíme nad citáty o Pravdě i Lži......k čemu dospějeme? Pravdu i lež si každý najde sám....tam kde sám chce a tu kterou sám hledal!

slonovina2
22. 01. 2005
Dát tip
ta se má.....tip

Mila_cik
22. 01. 2005
Dát tip
wow

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru