Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Být deštěm

25. 01. 2005
2
1
2196
Autor
Drusada

Být deštěm,

      seděla bych v koutku tvého oka,

jako slza, kterou jsi neprolil

Být deštěm,

      zvučela bych v okapech jak sloka

písně, kterou jsi nesložil.


1 názor

Markel
19. 03. 2005
Dát tip
První polovina - T

Petra
04. 02. 2005
Dát tip
dokelu sa nechapeme...asi to bude tou odlišnou rečou:-)))hovorime to iste...ja som napisala ze sa mi to paci.....a ze rovnake temy sa daju rozne spracovat....ine nic,ziadny podtext to nemalo ani hlbšiu uvahu...... pekny den

Avenarius
04. 02. 2005
Dát tip
:-) Řečí to snad není, to zas není takovej rozdíl. Pekný deň

Petra
02. 02. 2005
Dát tip
tak sorry, ale asi nebolo pochopené čo som chcela povedať "tými kecami" o tom že niečo podobné som už čítala....chcela som len povedať, že na mnohé rovnaké témy bolo vela rôzneho napísaného.... ale nebudem to rozvíjať, aby náhodou nebolo vidieť že mám čo napísať....

Avenarius
02. 02. 2005
Dát tip
Napiš, proč ne. Já tím chtěl říct, že je jasný, že bylo napsáno spoustu básniček třeba o smrti, nebo o lásce, ale to neznamená, že se tam už nedá nic vymyslet. Jde o konkrétní zpracování. Když někdo napíše, že půjde "světa kraj" tak je to zřejmý plagiátorství. Tady o ničem takovým nevím (třeba jen má neznalost). Takových obvinění bez konkrétnějšího uvedení v čem to spočívá jsem tady četl hodně. Tak jsem se chtěl zastat. Jinak promiň, jestli jsem byl moc hrubej.

Avenarius
01. 02. 2005
Dát tip
Drusada: Být deštěm, kapala bych do tvých snů Být deštěm, vpila bych se do tvých rtů. bych taky nějak změnil, oproti předchozímu to postrádá nápaditost. Začátek je super. Jestli někdo četl něco podobnýho, tak ať uvede básničku a autora. To jsou takový nepodložený kecy, když není co napsat. Jinak dám určitě tip, když úplný slátaniny můžou mít třeba 15, tak 0 za celkem povedenou věc se mi zdá trochu málo...

fizi
28. 01. 2005
Dát tip
moc se mi to libilo proc ne

Ančičma
27. 01. 2005
Dát tip
To bych udělala taky... Hezký

Kimísek
25. 01. 2005
Dát tip
Řekla bych, že jsem už něco podobného četla a moc se mi to nelíbí...zkus to domyslet dál .-)

Petra
25. 01. 2005
Dát tip
aj keď určite viacerí povedia že to už čítali, že je to stále rovnaká téma v inom svetle, tak ja si dovolím povedať že sa mi to aj tak páči:-))))pekne sa to číta...

Drusada
25. 01. 2005
Dát tip
Kimísek,Twenty, Petra: sama cítím že hlavně na konci to pokulhává, takové klišoidní,že? no člověk nemá vždycky svůj den Až bude příště pršet, možná to předělám :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru