Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co (ne)budeme?

24. 01. 2005
4
0
5790
Autor
Lyskoř

Pro tebe...

Nejdřív se ti představím, ale neřeknu ti svoje příjmení, věřím strachu. Ukážu ti co doma nemám, provedu tě po dvou ze čtyř pokojích bytu, neukážu ti svůj pokoj, ale můžeš se tam podívat oknem, dám ti poslechnou třicetjedna vteřin mojí oblíbené písně nezahraju ti na žádný nástroj-neumím to, dám ti napít obyčejné vody, ale sklenku si musíš dát do myčky sama, budu chtít něco říct, ale neřeknu, nevím proč, asi se mi nebude chtít. Pak odejdeme do města budeme hledat neobyčejné kameny, dělat xichty na řidiče aut, pomlouvat lidi co neznáme, sledovat prázdné výlohy, zadírat na nebi, utíkat času, nudit se pozorováním školky, vezmeme draka, ale nebudeme ho pouštět, jen ho položíme o kus vedle, sníme každý jednu polovinu rohlíku bez másla, nepůjdeme se projít k zimnímu stadionu, nevylezeme na strom, ale jeden zasadíme, pak nezplodíme syna ani dceru, ukážu ti jednoho ze dvou psů, pozvu tě na pivo, ale vipuju ho já, uvidíme plakát s nabídkou koncertu, koupím nám lístky, na koncert však nepůjdeme, nebudu mít tu skupinu rád, zajdeme si na fotbal ale jen patnáct minut a sedmnáct vteřin ho budeme sledovat, oddělíme od sebe dvě pářící se kočky, zhoupneme se na větvi, ulovíme papír, jenž poletuje vzduchem, rozstříháme ho a hodíme do vody, nebudeme se smát mokré cestě, pak jen chvíli půjdeme a nebudeme dělat nic… Budeš muset odjet, ale vlak ti ujede, takže ještě zajdem do města sledovat domy jak se nemění…

 

A pak? Pak prostě zmizíš a oba budeme dál žít ty stejné životy co jsme žili předtím, jediná výjimka v našich životech bude dnešní den…


Nenechavec
03. 05. 2005
Dát tip
Hodně dobrý. Tací jsou někteří lidi, spoustu toho maj, ale je jim to k hovnu, protože to nepoužívaj! Pochvala od N. Do pizdy, nejde dát tip! Tak aspoň neformálně... :o)

Lyskoř
03. 05. 2005
Dát tip
Dík.. Tohle jsem ale neměl napsat jakjo Lyskoř.. K němu se to nehodí...

Eileen
06. 04. 2005
Dát tip
achjo... :´(

Lyskoř
05. 04. 2005
Dát tip
Tak vidíš.. nic nového.. Tady jsem byl ještě jeden.. ne promiň, tady už to byli dva.. Ale kus dřeva ještě ne..

Spirit
05. 04. 2005
Dát tip
moc.. to je jedno kdo.. prostě bráška :) * kdybych mohla:)

Lyskoř
05. 04. 2005
Dát tip
dík.. Tipy josu k ničemu..

Silvita
10. 02. 2005
Dát tip
týý vado, newim zda to je jen tak ze srandy psáno, ale mě to wzalo tip, a tobě tentokrát úžasně velký ... ps: mám nalomenou nohu, heč:-)

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
avi

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Vidět a vědět?

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Ne není.. Protože vůbec nevím co tím myslíš... Asi zažít?

Nicollette
24. 01. 2005
Dát tip
doufam, že nevadí, že sem si to přečetla.... kdysi sem podobného něco napsala taky... jednomu... a ono je to všechno tak pomíjivý...

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Nevadí... Jinakby to tu nebylo... Co je pomíjivé?

Nicollette
24. 01. 2005
Dát tip
všechno, bohužel..

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
No to je, ale to je prostě život...

Nicollette
24. 01. 2005
Dát tip
pouze sem konstatovala

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Já taky...

Notepass
24. 01. 2005
Dát tip
Jseš vořech! :-) Hele, v dobrym. Dám ti další tip.

:-)))) hezky vyjímečný den... :-))

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Notepass:díky ty jsi taky křížený pes... Všehochuť... Květinka: jo no...

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
určitě si takových zažila spousty...

Notepass
24. 01. 2005
Dát tip
Jsem čistý plemeno loveckýho raťafáka. :-)

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Note: OK... beru tě za slovo

nee.... :-))

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
ty sis určitě užila podobných.... spousty...

nee.... :-))

Lyskoř
24. 01. 2005
Dát tip
Ale jo, jen o tom nevíš...

no, kdyby jo, tak bych o tom musela vědět, ne? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru