Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umělci žehu

25. 01. 2005
7
0
4339
Autor
FatalError

„Tak už to tam, sakra, hoď, ženská pitomá!“

            Usmála jsem se na Davida, naposledy slastně potáhla z jointa a elegantním obloučkem ho, ještě žhnoucího, hodila oknem do odstavenýho dobytčáku.

 

            Když sme tam chlastali levnou vodku ze sámošky, měli sme přes ksichty šátky, abychom necejtily ten příšernej smrad, kterej z nás teď, tak jako tak, táhne na sto honů.

 

            Rozlitej alkohol vzplanul okamžitě, ale než zapraskalo plísní prožraný dřevo, chvíli to trvalo.

 

            Jako obvykle sem musela opustit Davida šukajícího s Karolínou, fakt jakože nejsem úchyl, abych je pozorovala… A stejně sou oba dva hnusný, pohled na sliny tekoucí na její záda je na zvracení.

 

            Vytáhla sem foťák z tašky a snažila se zaostřit na planoucí vagón. U mě je spíš náhoda, když mi fotky vyjdou nerozmazaný.

            Tahle by mohla bejt dobrá, líbily se mi šlehající plameny a jiskry vedle zapadajícího rudýho slunce. Jo, přiznávám, sem trochu kýčař…

 

             Posadila sem na hromadu kamení a vzpomínala na ostatní takhle strávený odpoledne. Užívala sem si, jen mě někdy sralo, že to musim dělat zrovna s nima. Pořád po sobě lezli a jako by jim chyběla jemnost. Prostě jen zírali do žhavýho a bylo jim jedno, jestli to je barák, hranička z klacků, nebo žváro.  

 

            Vytáhla sem malej zápisník a odškrtla předposlední položku svýho podivnýho seznamu. Při pohledu na poslední zápis jsem se zkoumavě podívala na ty dva.

 

            Vylezli. Zpocený a páchnoucí. David vytáhl brko z energitky. Aspoň k něčemu byl dobrej.

 

            Už jenom jeden úkol a budu se moct přidat k nim. K opravdovejm mistrům.

 

            „Tak už to tam, sakra, hoď, ženská pitomá!“

            Usmála jsem se na Davida, naposledy slastně potáhla z jointa a elegantním obloučkem ho, ještě žhnoucího, hodila oknem do odstavenýho dobytčáku.

 

 

            Skládala sem koláž z fotek. Některý byly trochu mázlý, ale na tom nesejde. Celýmu, do oranžova laděnýmu, obrazu dominoval výbornej záběr na planoucí šoustající těla. 


Empty
18. 03. 2005
Dát tip
no do prdele, do prdele do prdele!!!!!!!! Začínám se tě bát:-)*

Lyryk
24. 02. 2005
Dát tip
.-)))) žhavá erotika

FatalError
24. 02. 2005
Dát tip
Jo přesně :o)

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
Dávám tip, ale to jenom proto, abych ti udělal radost... je to napsaný rychlou rukou, se smyslem pro řád nahodilosti. Spíš se štěstím ti na konci vyšla pointa, ale uznávám, že sedla jako prdel na nočník. Na poprvé to není nejhorší... Vím, že jsem drzý, ale to bývám jen na ty, které mám rád, maličká...

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Dyk mě neznáš :o))) jo, je to psaný narychlo, ale pointu sem měla vymyšlenou hned na začátku .o) Jinak kují :o)

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
mám intuici a dokáže hledat a rozeznávat podstatné... to mi stačí :o)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Ježíš, te´d mluvíš jako jeden můj kámoš.... Ten si vo sobě taky myslí jen to nejlepší :o)

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
to bylo blbě napsané :o))))))))))))))))))))) mám intuici a ona dokáže hledat a rozeznávat podstatné... ale ta ješitná verze mi také lichotí :o)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Nebudeš ty náhodou chlap? :o)))))))))

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
možná, ale na netu jeden nikdy neví... mám moc krásný ňadra a velký rty :o)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Tak to tě beru, musíš bejt kost :o) (víš co, chlap nebo ženská, mně je to jedno :o)

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
sem fakt dobrá...

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
pošli foto :o))))

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
najeď na www.hotbrazil.com

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
:o)))) Hezky, dyž já raděj takový ty milý dívenky :o)))

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
to sem po šesti vodkách taky :o) ...s červenejma kalhotkama :o)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
...no tak.... ale jako zní to celkem i slibně :o))) S červenejma kalhotkama? No šmankote...

REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
jo...dneska mizím, příště si to necháme na zprávy :o)

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
Jasně :o) čau

FatalError
07. 02. 2005
Dát tip
Diana... no problemo. Je to mírně drsnější.

Diana
05. 02. 2005
Dát tip
Na mne je to silný kafe a moc tomu ani nerozumím, promiň.

Barman
31. 01. 2005
Dát tip
Kráva je milý a ušlechtilý tvor, narozdíl od koně jen rozvážně žvejká a přemejšlí. Nesmí však zešílet

Barman
27. 01. 2005
Dát tip
masáž*

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
trochu, ale chybí mi tam kráva...tu bych mohla upálit příště

BODY
27. 01. 2005
Dát tip
Ještě lepší, než to druhé, co jsem četl jako první... ! Mohu soukromý dotaz? Saháš do toho co napíšeš? Myslím obsahově ne pravopisně? Jestli ne, tak bys mohla Vieweiga naučit, jak se sdělují hluboké myšlenky. Super... nemohu jinak než TIP... :-)

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
BODY...Teď sem to asi nepochopila...prostě píšu. Vieweg mě nezajímá, jako spisovatele ho neuznávám, ale tvá poznámka byla asi kompliment, že :o) Díky moc. Sahat do toho, co napíšu... vysvětli mi to, prosím.

StvN
27. 01. 2005
Dát tip
Řekl bych, že plísní prožraný dřevo nebude praskat. Zase tu máš dvě časový roviny, který proplétáš po odstavcích, což mě ruší. Nejspíš se snažíš o lepší zásah pointou. Myslim, že opinta je dobrá i tak. Mohlas to napsat tradičně. Píšeš velmi velmi stručně. Bojíš se jazyka? Jsi líná? Nevidím důvod, proč zrovna tohle dílo psát takhle stručně. Spíš chceš bejt rychle hotová a rychle to prdnout na p. Já vim, život v rychlíku. Chceš toho hodně stihnout, takže nakonec nic neděláš pořádně. Snad se mejlim.

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Prská, páč nejdřív musela chytnout podlaha, nahoře u střechy to už asi plesnivý třeba neni. Ne, nechtěla sem to napsat tradičně, takhle se mi to líbí víc. Píšu stručně, protože, kdybych to rozepsala, bylo by toho příliš mnoho na takovouhle jednoduchou myšlenku. a nepíšu pro Písmáka, už by sis to měla konečně zapamatovat. Dík za názor a návštěvu .o)

StvN
27. 01. 2005
Dát tip
Zapomínáš, že vim.

FatalError
27. 01. 2005
Dát tip
Nezapomínám.

FatalError
26. 01. 2005
Dát tip
dík

..tak trochu pyromanska...skratka celkom sa mi pacila...

FatalError
26. 01. 2005
Dát tip
Jo, trochu...hodně... dík za návštěvu

embiem
25. 01. 2005
Dát tip
působivé pro začátek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru