Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a jedna lidová...

26. 01. 2005
1
0
1387
Autor
mephisto

Rozumně Uložená Měna


71_Art_72
27. 01. 2005
Dát tip
dobře, ale taky můžeme hodnotit grafické zpracování lidové moudrosti, který snad autorský je, sice rum nepiju tak tam měnu neukládám a tip

Dero
26. 01. 2005
Dát tip
:o)

Absinthman
26. 01. 2005
Dát tip
To známe... :))

papouch
26. 01. 2005
Dát tip
poslyš, to je hodně, ale hodně staré a určitě ne z tvé hlavy :-((( tenhle server je "autorský" a pokud sem dáš něco cizího, tak je to citát a musíš uvést autora

mephisto
26. 01. 2005
Dát tip
tak se taky podívej, jak sem ten citát nazval!

mephisto
26. 01. 2005
Dát tip
jmenuje se A JEDNA LIDOVÁ - to znamená, že je lidová a tudíž není z moji hlavy, autora bych velice rád uved ale bohužel ho neznám (proč, to je snad pochopitelné!)

papouch
26. 01. 2005
Dát tip
milej mefisto - opakuji - toto je AUTORSKÝ server, sem se umisťují věci, co kdo vymyslel a né, co kde někde slyšel ... Takových "jedněch lidových" poudaček jsou miliardy a kdyby sem umístil každej to, co zná jako "jednu lidovou", tak se to tu může zabalit... Uvědom si to prosím Na umisťování vtipů co kdo kde slyšel jsou jiné servery a konference... ve vší úctě přeji, ať se daří tvé (autorské) tvorbě :-)

Jim_Beam
26. 01. 2005
Dát tip
ale no tak, prece byste nebyli kvuli jednomu rumu hned na noze :-). Ja to treba neznal, a musim priznat ze mne to nepobourilo, spise pobavilo. A pismacky server snad tech par bajtu navic snese. Tak trochu uberte plyn velevazeny pane redaktore :-)

mephisto
26. 01. 2005
Dát tip
OK, uznávám

papouch
26. 01. 2005
Dát tip
:-))) Jime za á) nejsem velevážený a za bé) máš recht - prát se kvůli jednomu rumu je blbost... a proto - na zdraví, pánové :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru