Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ibrahim

30. 01. 2005
5
0
1544
Autor
Ružbach

Ibrahim sedel za stolom. Čakal.

Odrazu zazvonil zvonček pri dverách. Ibrahim sa strhol. Rýchlo vstal a bežal k dverám.

Otvoril.

"Ahoj, ty si Ibrahim?"

"Hej"

"Ja som Lulu"

"Lulu?"

"Hej, Lulu. Môžem ísť ďalej alebo ti ho mám vyfajčíť tu na chodbe?"

Ibrahim pustil Lulu do bytu. Niesla sa ako laň na tých svojich vysokých podpätkoch. Lakovanú kabelku odhodila na gauč a postavila sa doprostred izby.

"Tak čo, začneme?"

"Uh . . ."

"No tak, poď ku mne, neboj sa."

Ibrahim podišiel k Lulu, tá si kľakla a začala Ibrahimovi rozopínať nohavice. Pár cvičených pohybov šikovných prstíkov a Ibrahimov úd v pohotovostnom režime bol na svete.

"Pekný kúsok" usmiala sa Lulu a začala pracovať.

Najprv sa len pár krát dotkla Ibrahimovho žaluďa koncom jazýčka. Potom olízala celý penis zospodu. Chvíľku ho bozkávala a nakoniec si ho strčíla do úst. Lulu vedela fajčiť najlepšie z okresu.

Ibrahim sa celý triasol ako Lulu zrýchľovala tempo a stále divokejšie slinila jeho vtáka.

Tu však Lulu pocítila v ústach čosi teplé. Najprv si myslela, že Ibrahim začal ejakulovať. Tak začala prehĺtať. Toto sa však nedalo prehltnúť. A stále toho pribúdalo. Lulu vyrazilo dych. Rýchlo si vytiahla Ibrahimov pohlavný úd z úst a vypľula podivnú hmotu. Všimla si, že z Ibrahimovho penisu vychádza akási divná hmla. Keď jej bolo už poriadny kusisko, začala sa formovať a tvarovať do podoby akejsi postavy. Napokon Ibrahim prestal vypúšťať divnú zmes a priamo z jeho penisu sa tiahla podivná mužská postava v turbane.

"Preboha, čo to je?" zajačala Lulu.

"Ja som džin, moja pani. Vypustila si ma, preto som teraz tvoj služobník. Môžem ti splniť tri želania."

"Čo?"

"Som zázračný Džin z Ibrahimovho kúzelného mieška. Máš tri akékoľvek želania a ja ti ich splním."

"Okej, chcem byť strašne bohatá, aby som už nemusela nikomu fajčiť"

"Presnejšie definuj bohatstvo, moja pani. Môžem ti splniť tri konkrétne želania"

"Dobre teda - chcem mať milión dolárov."

"Stalo sa."

"Ďalej chcem mať obrovskú poschodovú vilu na pobreží oceánu."

"Stalo sa."

"A chcem mať to najrýchlejšie a najkrajšie auto na svete."

"Stalo sa. Tvoje priania som splnil, moja pani," povedal džin a stiahol sa naspäť do Ibrahimovho penisu.

Potom si Ibrahim obliekol nohavice, zaplatil Lulu bežnú cenu za vyfajčenie a vyprevadil ju zo svojho bytu.

Chvíľu postál pri dverách, potom otvoril okno aby vyvetral a sadol si za stôl, kde na neho už čakala konzerva mexických fazuliek.


Ružbach
13. 02. 2005
Dát tip
duchnovičova 2

VelkaVrana
12. 02. 2005
Dát tip
to kde býva ten Ibrahim? ;)

iwan
31. 01. 2005
Dát tip
skvele t*

Motyl85
31. 01. 2005
Dát tip
ruzbach ruzbach treba ti uz dajaku zensku lebo vidis ako to s tebou je :))

hafo v pohodě!

Ružbach
30. 01. 2005
Dát tip
je to dosť úchylné a perverzné najmä tie mexické fazuľky na konci . . . ale celé je to dosť nevkusné a zlé

klipeto
30. 01. 2005
Dát tip

StvN
30. 01. 2005
Dát tip
Legrace. Jsem spokojenej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru