Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod k použití manželky

Výběr:
10. 11. 2000
25
0
4659

Tak tohle je jen pro starší muže! ženám, dívkám a naivním jinochům to nic neřekne!

První a základní zákon: Manželku si nepořizujete kvůli sobě. Vaši manželku si pořizují Vaše dosud nenarozené děti. Úklid. Vaše žena bude mít ráda uklizeno. K tomuto účelu vymýšlí různé systémy uspořádání věcí, které se někdy navzájem popírají. Výsledkem často bude, že už nikdy nenajdete, co bylo jednou uklizeno a pokud přece jen uspějete, pak v okamžiku, kdy hledáte něco úplně jiného. Pokud Vás Vaše žena požádá, abyste něco uklidili (kupříkladu noviny, které máte rozečtené) okamžitě poslechněte. Jestliže tak neučiníte, uklidí je sama a už je nikdy nespatříte. Závěr: 1. Pokud něco nemůžete najít, je to vaše vina. 2. Pokud něco nemůže najít vaše žena, je to vaše vina. Technika Vaše žena zřejmě nebude technicky vzdělaná. Nebude se ani zamýšlet nad způsobem, jakým věci fungují. V praxi to znamená, že pokud se naučí ovládat jeden přístroj za určitých podmínek, bude mít snahu zacházet stejně se všemi přístroji za všech podmínek. Nikdy ji nenapadne přečíst si návod. Závěr: 1. Pokud si pořídíte nový přístroj, okamžitě naučte svou ženu, jak se s ním zachází! Má žena zkratovala domácího robota, protože měl jinak řešené těsnění, než byla zvyklá z mixéru. 2. Pokud vaše žena něco zničí, je to vaše vina. Předávání zkušeností Vaše žena nikdy neuvěří, že vaše rady mají nějaký význam. Pokyny typu „Nejezdi s autem nad čnějícími kanály, prorazíš olejovou vanu“ jsou zbytečné. Vaše žena neví, co je to olejová vana a nevěří, že by ji něco mohlo prorazit. Závěr: 1. Pokud chcete své ženě něco sdělit, učiňte tak prostřednictvím třetí osoby. 2. Pokud vaše žena neuposlechne vaší rady a prorazí olejovou vanu, je to vaše vina. Úkoly koncentrované Vaše žena má dokonalý přehled o tom, co se má udělat. Očekávejte následující situace: Odcházíte do práce. Vaše žena: „Zajdi po práci na poštu, na finanční úřad, na telekom, vyber peníze z banky, kup x věcí, vyzvedni holku ze školy, …………(dalších osmadvacet úkolů). Plněním těchto pokynů strávíte převážnou část dne a kdybyste jich většinu okamžitě nezapomněli, zabraly by vám celý týden. Závěr: Pokud něco nestihnete vyřídit, je to vaše vina. Úkoly postupné Tato situace nastává doma. Příklad: je večer, sedíte u televize a sledujete večerní program. Dostanete chuť na trochu vína. Zvednete se a zeptáte se své ženy: „Chceš taky trochu vína?“ Odpověď zní: „Ne.“ Zajdete do kuchyně, nalijete si víno, vrátíte se do pokoje, posadíte se na křeslo, natáhnete si nohy, pozvednete sklenici, abyste se napil. Vaše žena: „Víš co, přece jenom si trochu dám.“ Podáte ženě svou skleničku s vínem, zvednete se, zajdete do kuchyně, nalijete si víno, vrátíte se do pokoje, posadíte se na křeslo, natáhnete si nohy, pozvednete sklenici, abyste se napil. Vaše žena: „Přines prosím tě taky brambůrky.“ Zvednete se, zajdete do kuchyně, vezmete brambůrky, vrátíte se do pokoje, posadíte se na křeslo, natáhnete si nohy, pozvednete sklenici, abyste se napil. Vaše žena: „Zajdi se prosím tě podívat, jestli je zamčeno“. Zvednete se, zajdete ke dveřím, vezmete za kliku, vrátíte se do pokoje, posadíte se na křeslo, natáhnete si nohy, pozvednete sklenici, abyste se napil. Vaše žena: „Mohl jsi vysypat koš, když už jsi šel ke dveřím. Zvednete se… Závěr: Je to vaše vina, měl jste na to myslet sám. Jídlo Vaše žena se bude obávat o svou linii a proto se bude snažit omezit přísun potravy. Důsledek: Máte hlad. Jdete si připravit něco k jídlu. Zeptáte se své ženy: „Dáš si taky?“ Odpověď zní: „Ne.“ Přihřejete si jídlo, nachystáte si jej na talíř a jdete jíst. Přijde vaše žena a začne vám ujídat. Chvíli bojujete mezi svou láskou a nutkáním bránit svou krmi a nakonec se jí zeptáte, jestli si přece jenom něco nedá. Odpoví tím, že vám sebere talíř. Závěr: Je to vaše vina, nemáte jí tím vonět. Sex Vaše žena někdy na sex chuť má, někdy nemá, ale během večera ji dostane a někdy prostě nemá. Závěr: Pokud na sex chuť má a vy to pochopíte, pak jste její miláček. Pokud na sex chuť má a vy to nepochopíte, pak je to vaše vina, protože ji nemáte rád. Pokud na sex chuť nemá a vy to pochopíte, pak o ni nemáte zájem, protože ji nemáte rád. Pokud na sex chuť nemá a vy to nepochopíte, pak jste hnusný primitivní neandrtálec, který myslí jen na jedno. Oblečení Vaše žena si občas pořídí nový oděv. Zeptá se vás, jestli se vám líbí. VŽDY odpovězte, že ano. Pak se zeptá, jestli se Vám líbí víc, než její starý oděv. VŽDY odpovězte, že obojí je hezké a byl by nesmysl zkoumat, jestli jedno má hezčí barvu a druhé hezčí střih a podobně. TRVEJTE na této odpovědi! Závěr: Pokud odpovíte, že jedno je hezčí, pak žena prohlásí, že to druhé jí určitě vůbec neslušelo, vy jste to věděl a klidně jste ji nechal, aby se na veřejnosti ztrapňovala a že je to vaše vina. Trpělivost Pokud vám vaše žena dá nějaký úkol, očekává, že jej vyplníte okamžitě. Příklad: počítáte daňové přiznání. Přijde vaše žena a zeptá se: „Nechtěl bys vynést koš?“ Předpokládá, že všeho necháte, zvedne se a půjdete vynést koš (a dále viz bod Úkoly postupné). Závěr: Pokud jí nevyhovíte, riskujete, že se do toho pustí sama. Má matka jednou nabila do zdi třicet dva děr, než se jí podařilo pověsit obraz a vymalovala koupelnu temně hnědou barvou (můj otec trpce litoval své lenosti). Pokud vaše žena něco zničí, protože nechtěla čekat, než vyplníte její přání, je to vaše vina. Dokonalost Vaše žena je dokonalá a má vždy pravdu. Zapamatujte si to a nedávejte jí číst tyto pokyny. Závěr: Pokud jste neposlechl, máte zřejmě právě po hádce a je to jen vaše vina.
navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
POučné. A dobře napsaný.

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
Jéje, o mužích by se toho dala taky napsat hromada. :-)

navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
Tak to hajdy :))) + avi

maia
19. 07. 2004
Dát tip
Toto je super!*

diderotka
26. 11. 2002
Dát tip
:-))))) Přiznávám, je na tom něco pravdy!:-)))))) *

Houbatec
19. 11. 2002
Dát tip
:-))))))))) *T*!

Borec
22. 01. 2002
Dát tip
Fakt super!

Spvrivs
26. 11. 2001
Dát tip
Čtu to teda trošku pozdě (jako ostatně všecko dělám), ale: NO COMMENT! *! :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Netecka
01. 02. 2001
Dát tip
Hovado jseš bomberman.

zkumavinka
25. 11. 2000
Dát tip
no, teda se spoustou veci bych nesouhlasila (preci jen kazda jsem aspon trosku jina)... ale nekde mas i vcelku pravdu... ehm... ;-)

Sadaf
22. 11. 2000
Dát tip
Týýýýýýý brďo...tak to je super!!!!!! Já už jsem sice rozvedený, ale je to MOJE vina...

Kvetina
21. 11. 2000
Dát tip
No tak to si tedy počkám!

Pod násilím dávám tip, jelikož mi stojí hajzlík za zády a nechce mě pustit do práce. Ale přitom jsem ten blábolík vůbec nečetla. Promiň bráško.

Milá thymiánko, velice se taším na tvou odezvu. Sám dávám dohromady druhý díl, možná se nám podaří vytvořit něco jako novomanželskou příručku...

Bandaska
16. 11. 2000
Dát tip
TIP

thymian
16. 11. 2000
Dát tip
:-)))))) srdecne jsem se zasmala, ale dockas se odvety:-) uz na tom pracuju... Merliku, tak se na to podivej on mi vyhecoval k tomu, abych zacla zase psat

thymian
16. 11. 2000
Dát tip
jooooo, a TIP za Tvoji bujnou fantasii i kdyz si ted vzpominam, ze maminka vzdycky tvrdila, ze neumi otvirat konservy..... ale jenom z pohodlnosti ai podle pravidla jak si muze vychovat takoveho ho mas

thymian
16. 11. 2000
Dát tip
kruti brko same chyby a preklepy Oprava: on me.... a podle... vychovas

PS
16. 11. 2000
Dát tip
Vynikající! :o))) Rozhodně ti za to posílám Ť. (Už jsem viděl i dálkové ovládání na ženu, ale tohle je bohužel (skoro) pravda... :o) P.S. A ještě není po hádce, dokonce s tím souhlasila. :o) (Já vím... Je to moje vina... :o)

Merle
15. 11. 2000
Dát tip
Květina: takhle si představuješ vážnou kritiku? Kudlanka: a není snad? akorát tak složitý, že si to neumíme pořádně ani představit? Nemluví snad křesťané o stvoření? Zkus se nad tím trochu zamyslet...

Přesně tak, Merlíku, uhodil jsi je přes hlavičku! Thankyou!

Danny
15. 11. 2000
Dát tip
:-)))) Tip!

Vojtku, tomuhle neutečeš. I když to nebude "na papíře", pochybuji, že se tvá partnerka vyhne podobným principům. Ledaže by to byl partner... Tak do takových vztahů nevidím.

Kvetina
14. 11. 2000
Dát tip
Je to hnusný maskulinní výplod! Zasloužil bys vykastrovat!

Katerina
14. 11. 2000
Dát tip
Kvetinko, nech je kdyz jim to dela radost :-))))

Kudlanka
14. 11. 2000
Dát tip
Copak je možné popisovat člověka, jako kdyby to byl nějaký přístroj?

Merle
13. 11. 2000
Dát tip
chááá cha :-))))) JOjo.. pip

Lampář
13. 11. 2000
Dát tip
:o))))))))))))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vojtek
13. 11. 2000
Dát tip
:-))) tak a teď se nikdy neožením..TYP

Ani ne... proč bych taky měl?

Yfča
11. 11. 2000
Dát tip
Konečně někdo, kdo porozuměl citlivé ženské duši! Děkuji Ti, chlapče. Až zamáčknu slzičku dojetí, pošlu Ti tipa... :o)

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
Hm jak z Dikobrazu ... máš asi bohatou mailovou korespondenci, že?

Rivka
10. 11. 2000
Dát tip
:))))))))))))))))))))))) Fakt mě to dostalo - zvlášť ta olejová nádrž... (mimochodem, něco takového skutečně existuje?):)))

Print
10. 11. 2000
Dát tip
Jak geniální, jak pravdivé...!!!!! Bohužel!:-o)))))))))) (bohudík...) neb jsou horší věci...:-)) *!

zolli
10. 11. 2000
Dát tip
Chvilemi jsem přemýšlela jestli náhodou nejsi MůJ muž, ale má tchýně jen kompletně zlikvidovala svým papiňákem kuchyň a koupelnu má na žluto... Návody čtu pečlivě a se stejnou pečlivostí je ignoruji. Pravda, radil mi manzel, ze ten lux musim vytahovat za tu vidlici a ne za snuru, ale jiz jsme v tom pokoji vymenili tu vytrzenou elektrinu ze zdi a ta zasuvka stejne nebyla moc pekna... a dal a dal...? Nemel mi s tim jidlem chodit do obyvaku. Dlouho /asi tri dny/ jsem nemela NIC noveho na sobe...a sex? ;o)zase jste to nepochopili. T!

Katerina
10. 11. 2000
Dát tip
Dobry!!! Priznam se, ze pri cteni predposledniho bodu (Trpelivost) jsem musela jit do sebe... Ale to nic, vzdycky kdyz zacne prituhovat, zarvu: 'Co chces, jsem prece zenska!!' a je klid :-))

Falka
10. 11. 2000
Dát tip
Olejová nádrž? Není to takové to, co z toho potom hodně teče olej, když se s tím jede nad vyvýšeným kanálem? TVOJE vina, že jsem tohle nečetla dřív!!! :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Falka
10. 11. 2000
Dát tip
Ještě tipa! *

Egonek
10. 11. 2000
Dát tip
To se ti povedlo! Tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru