Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LÉK

Výběr: Maldecanka
20. 02. 2005
1
0
2041
Autor
Alternick

Každý den citát - k zastavení, zamyšlení, pohlazení, poučení, pobavení, pousmání...

Jenže někdy je těžko říci, co je horší – lék nebo nemoc.

 

(Šolom Alejchem: Tovje vdává dcery)


Alternick
24. 02. 2005
Dát tip
Malcedanka: Alternick je toho názoru, že by nebylo špatné, kdyby se nad tímto citátem čas od času lidé zamýšleli, zejména to platí pro lékaře, psychology, pedagogy, politiky... a hlavně všechny, kteří se zrovna chystají vylít z vaničky s vodou i dítě... souhlasím s Hrbolem a Jachrem, nesouhlasím s inlajnem a druhou částí kritiky pozorovatele... ...spokojena s komentářem :) ?

Alternick
24. 02. 2005
Dát tip
Malcedanka: Jo tak, tohle je (jako mnohé další citáty) součást mých výpisků z knížek, které se mi líbily, oslovily, připadly mi dobře formulované, potěšily, nadzvedly atd. atp. a zde se o ně dělím s dalšími čtenáři...

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
..citát fakt blbej, ale přesto: lék...nemusí to bejt jen chemie, žejo...

Dash_707
22. 02. 2005
Dát tip
:o))

pozorovatel
21. 02. 2005
Dát tip
Jenže někdy je těžko říci, co je horší – láska nebo samota, bohatství nebo chudoba, život nebo smrt a do aleluja to je blbej citát

Springpeace
20. 02. 2005
Dát tip
To je jistě pravda. Pro ty, co jsou zdraví. Pro ty nemocné je vždy horší nemoc.

Jachr
20. 02. 2005
Dát tip
Nutí k zamyšlení!

StvN
20. 02. 2005
Dát tip
No jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru