Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chodba

31. 01. 2005
2
0
577
Autor
radhek

Smrt má konkrétní rysy. Nepodléhej či spíše nepodlehni iluzi nekonečného vesmíru. Že nevidíš své tělo a možná uleháš v náruči ženy. Zbytek lidské charakterističnosti se rozplývá a můžeš se ocitnout sám v neznámém světě.Vytváříš nové bytosti, který nemá nic společného s Tebou a tím minulým, v kterém jsi byl opuštěný, tady jsi jenom sám. Spolu stojíme vedle sebe, je nám možná těsno, chodba je úzká, ale modrá jako nebe, nebe v našich srdcích. Jak se nepozorován, žádné oči se nás nesmí dotknout, aby nás nikdo neviděl, dostat. Třeba i bez Tebe, za levandulovým květem.Uložím se, nastoupím do vozíku pro každodenní nákupy. Obzvlášť ty sobotní nákupy, našim divákům z chodby, způsobují nemalé těžkosti. Jak nejrychleji autem projet halu se zbožím, někdo aby věděl, co vlastně chtějí koupit, a odjet se surovinami do příbytku. Moc mě mrzí a asi se Ti musím předem omluvit, co možná udělám a po čem toužím. Chci umřít. Jednou jsem se pozoroval, jak nakupuji. Překvapilo mě, že ten pán, chodí kolem regálu a stále se za sebou ohlíží. Málem to vypadalo, že ten pán, je asi duševně nemocný, je bezbranný a nedůvěřivý, hledá vlídné slovo a lidský humor. Moc se na sebe hněvám, že ten pán, nebyl nemocný. Už jak vkročil a objevil se, měl jsem se dívat a probudit v sobě příběh lásky, radovat se, že vidím nás, sebe.Ten pán se rozhlížel a pevným krokem batolete procházel vystavené zboží. Nešel nakupovat, hledal rudý květ. Levandulový květ, objevující se za ním, je to tak legrační, ale ta hra na schovávanou byla přinejmenším miloučká. K údivu všech přihlížejících, nakupujících z chodby, mému, vidím sám sebe, jak se ohlížím za svá záda. Abych můj květ objevil.
zelva
02. 02. 2005
Dát tip
Snad jsem to pochopila a velmi se mi to líbí...tip

radhek
31. 01. 2005
Dát tip
co na to rikas....

StvN
31. 01. 2005
Dát tip
Nemám na to, co říct. Prostě líbí. Rád čtu takový věci. Upřímné a milé. Styl a sloh není tuctový, příjemný jazyk.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru