Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtíč

01. 02. 2005
0
0
1520
Autor
Pheobe

Svou ruku na mou dej
polibkem vroucím srdce otvírej
bříško moje pohlaď
polibkem něžným ho obdař
líbej celé moje tělo
aby blahem v lásce se utápělo


Bean
19. 03. 2005
Dát tip
no dyk vono tě to napadlo.. .)) ta malá úprava nestojí za řeč :)) důležitej je základ..

Pheobe
17. 03. 2005
Dát tip
moc se mi líbí jak si to předělal Beane fakt supr....:))) akorát škoda že to nenapadlo mě :)

romale
16. 03. 2005
Dát tip
Můj optimismus nezahubíte!!!

Bean
15. 03. 2005
Dát tip
prtku :)) nic nezaneřaduješ :)) jen máš malinko negativní postoy .))

romale
14. 03. 2005
Dát tip
Realita je jediné, co neustále nosíme při sobě... Doufám, že mě potká spokojený život... Nepotká... chodí jinama... ...schválně... hajzl... Pheobe, promiň, že Ti to tady zaneřaďuju...

Bean
13. 03. 2005
Dát tip
Romale: yo yo realita je všelijaká.. každopádně si dej pozor..nevíš co tě může potkat .))

romale
12. 03. 2005
Dát tip
Bean: Promiň, ale to jsem celkem mimo... Asi už jsem dlouho nebyl zamilovaný...

Bean
11. 03. 2005
Dát tip
slovy klasika, kterému nerozumí jeho čtenáři : dyk de vo podstatu vjeci .)) dovolil sem si to fcukuletu malinko uparavi :)) Svou ruku na mou dej víš lásko, že se nebráním polibkem vroucím srdce otvírej a zažeň na mé duši splín bříško moje pohlaď to horko zchlaď svou dlaní polibkem něžným ho obdař toužím po milování líbej celé moje tělo než shořím touhou celá aby blahem v lásce se utápělo dnes vážně jsem moc chtěla…

Pheobe
10. 03. 2005
Dát tip
no dobrá nepovedlose...snad příště...:) přesto děkuji za komentáře

zaki
01. 02. 2005
Dát tip
nic nove...nuda

Na můj hnusný vkus málo chlípné. Škoda, už jsem se těšil.

romi
01. 02. 2005
Dát tip
:o))

romale
01. 02. 2005
Dát tip
Nic zajímavého a nic nového... a nic opravdového.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru