Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ODPUŠTĚNÍ II. – XI.

07. 05. 2005
1
0
1470
Autor
Alternick

Každý den pohlazení...

  • Odpustit znamená, že se rozhodneme nenechat si kazit život bolestnou minulostí, přestat si neustále drásat rány, které krvácejí.
  • Účelem odpuštění není změnit druhého člověka, ale změnit vlastní postoj, myšlenky, vlastní negativní stav.
  • Odpuštění je projevem ochoty podívat se na otázku sporu z vyššího hlediska a vidět vše z nadhledu.
  • Odpuštění znamená  pohled na věc, o kterou jde, z vyšší perspektivy.
  •  Odpuštění je cesta k vnitřnímu klidu a míru duše.
  • Odpuštění nás oprošťuje od zranění, které jsme utrpěli v minulosti.
  • Odpustit znamená i to, že předáme svůj spor do vyšších rukou a budeme žít nezatíženi tím, co bylo.
  • Odpuštění je guma, kterou můžeme vymazat bolestnou minulost.
  • Odpuštění je cestou lásky.
  • Odpustit znamená mít zájem o druhého člověka a v srdci lásku k druhému člověku nehledě na to, co se kdysi odehrálo.

Nicollette
07. 05. 2005
Dát tip
Odpuštění je cestou lásky odpustila sem někomu kdo mě málem dostal do pakárny a bylo to krásný

a když se tam dostaneš vlastní vinou odpouštět sobě to se dělá? to se tu nepíše škoda, jinak milý

Pilar
07. 05. 2005
Dát tip
odpouštět sobě nejde! a často se stane, že člověk odpustí, ale nezapomene.

inlajn
07. 05. 2005
Dát tip
...vodpuštění nejni teda, jak praví prolog, myslim, nějaký pohlazení....někdy asi úleva spíš, ale cesta k tomu může bolet docela ...no, nic....

hrochoušek
07. 05. 2005
Dát tip
myslim, ze naopak, clovek by mel s odpoustenim zacit u sebe. Jde to, spatne ale jde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru