Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Demokracie

02. 02. 2005
1
0
1563
Autor
Postavička

Nevěřte na lásku,

nevěřte na duše,

nevěřte v nekonečnost myšlenky.

Nevěřte v přátelství

a nemyslete si, že marihuana změní světovou nenávist v mír.

Nezkoušejte zastavit zabíjení zvířat tím, že přestanete jíst maso.

Nebuďte tím co miluje přírodu,

nebuďte tím hloupým člověkem a nedoufejte, že můžete něco změnit.

Nesmíš mít na hlavě dready,

vždyť na to v této demokratické společnosti nemáš právo.

Nesmíš myslet vlastním mozkem

a už vůbec nesmíš být sám sebou.


ysalamiri
02. 02. 2005
Dát tip
ó

presne tak....

Zbora
02. 02. 2005
Dát tip
Manifest, ale postavený na hlavu. Ano, zdá se to chytré...ale je to pouze jeden z pohledů...analytické členění soudobé společnosti je daleko složitější...je to výkřik...a je napsaný dost nevyrovnaně.

71_Art_72
02. 02. 2005
Dát tip
no, na lásku věřím, na duše nevím protože nevim co to je věřit na ně. taky nevím co je vlastně nekonečnost myšlenky. na přátelství normálně věřim, třeba na písmáku má art květinku za kamarádku, to o tý marihuaně si nemyslim, maso jsem taky nepřestal jíst, přírodu mam rád, něco snad změnit můžu, protože lidi prostě mění, i když to není vidět, ale dohromady pak jo, co jsou dready taky moc nevím a na hlavě je asi nemám i když kdo ví?, no a každý myslí vlastním mozkem. sám sebou jsem jak kdy, podle toho, který paraart ve mně převládne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru