Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽIVOT XXV.

12. 05. 2005
0
0
1278
Autor
Alternick

Každý den citát třeba o životě...

Život je dlouhá řada po sobě jdoucích nenapravitelných chyb.

(Kniha Mrtvého Muže)


FARAON
06. 06. 2005
Dát tip
Špatné je z iluze se probudit - pokud člověk chce žít v iluzi, vyžaduje to umění.. musí na tom pracovat.. vše kolem sebe zahalit mlhavým kouzelným oparem oné iluze - a ten opar se pak musí udržovat, protože jestliže se jen jedinkrát rozplyne, musí se začít čarovat znovu od začátku, pokud ovšem vůbec člověk(možná spíš duše) tu deziluzi přežije...

StvN
17. 05. 2005
Dát tip
Jak se říká, podle sebe soudím tebe, čili nejspíš žiješ v iluzi. Ale nikdo neříká, že je to špatné, naopak, možná je to lepší cesta ke štěstí. Co je špatného na iluzi?

FARAON
14. 05. 2005
Dát tip
Ti Šťastnější nemusí být nutně šťastnější, jejich štěstí je nejspíš jen iluze, ale i to je krásné (svým způsobem)

macino
12. 05. 2005
Dát tip
hezky no,ale tvoje dilo to neni

Alternick
12. 05. 2005
Dát tip
macino: No, to už tak, u citátů, bývá

macino
12. 05. 2005
Dát tip
jak byva? to ja se je pokousim skladat

StvN
21. 04. 2005
Dát tip
Jsou lidi, kteri vidi v tom, co delaji chyby, ale pak jsou ti stastnejsi a pro ty je tenhle citat nepochopitelny.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru