Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všední den

03. 02. 2005
1
0
1156
Autor
iva_kelly

Je ráno a já se zas ospale courám do školy, do které ještě chodívám. Dlouhý den zase na mě čeká a od postele se mi těžko spěchá. Pusu mámě dám a dveře za sebou zavírám. Prázdnou hlavu mám, tak proč do školy chodívám? Kámoška na nádraží čeká, tak trochu poklábosím a do vlaku s únavou se usadím. Hodina cesty mě čeká, musím se učit, aby jsem pak nemusela slzy ronit. Ve škole nálada stoupá, spousta z nich ještě na lavicích dospává. Učitel na stupínku stojí a příšerně na nás křičí. K čemu nám je do školy chodit a únavu zahodit? Proč předstírat zájem, když chci jen odpočívat a peníze vydělávat? Kdo dal zákon povinné docházky? Zvonek zazvonil a já zas ze školy běžím. Domů se těším a u svých domovních dceří vytvořím úsměv svěží. Mamině pusu dám, tatínka pohladím a do svého pokoje s únavou odcházím. V posteli úkryt najdu a při pomyšlení na další den, radši usnu.


iva_kelly
18. 02. 2005
Dát tip
děkuji za rady, pokusím se to vylepšit...zda to ještě jde...

to znám :o) t.

Lyrae
03. 02. 2005
Dát tip
je to...no prostě popis

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru