Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZLOMKY SOFISTŮ

24. 05. 2005
1
0
1640
Autor
Alternick

Měrou všech věcí je člověk, jsoucích, že jsou, a nejsoucích, že nejsou.

 

(Prótagorás)

 

...nic není, je-li i něco, nemůže to člověk poznat, lze-li to i poznat, nelze to bližnímu sdělit a jemu to vyložit...

 

(Gorgiás)

 

Řeč je mocnou vládkyní, která vykonává nejbožštější díla nejmenším a nejnepatrnějším tělem, neboť dovede i zahnat strach i odejmout zármutek i způsobit radost i zvětšit soucit...

 

(Gorgiás)


zana_zana
25. 05. 2005
Dát tip
Chrust:podľa mňa je čas plochý Alt:nadhera,na počiatku bolo slovo...tao

Aiscis
24. 05. 2005
Dát tip
to byli ale borci ti sofisté....hned je mi líp po ránu:-))

zuzuzu
24. 05. 2005
Dát tip
a proč to sem tlačíš? já tady tu kategorii zas tak nechápu - co takhle uvádět překladatele kdžy už cituješ...

Alternick
24. 05. 2005
Dát tip
zuzuzu: kategorie se zobrazuje v hlavním seznamu ve sloupci „kategorie“ – to je, kdybys ho nemohl najít, ten šestý zleva mezi počtem kritik a počtem tipů (to jen tak pro tvou informaci, jak se lze těm nepochopitelným citátům, které sem někdo tlačí, vyhnout, aniž by je nebohý čtenář musel otvírat & nemusíš mi děkovat za dobrou radu, rádo se stalo ;) ) chroust: Jo, někdy (nebo někde?) čas neexistuje... třeba v čajovně... & dík, však si nic nedělám z některých kritik & některých kritiků (& samozřejmě kritiček, abychom byli gender korektní) ;o)

zuzuzu
24. 05. 2005
Dát tip
ty seš trošku píča co?

Alternick
24. 05. 2005
Dát tip
zuzuzu: Vážím si tvých kultivovaných kritik, nicméně mi na ně opravdu nemusíš posílat avíza, protože se mi jako autoru díla zobrazují jako NOVÉ KRITIKY.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru