Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

malířská

04. 02. 2005
3
0
986

Jednoho dne přišel Ládík ze školy a vidí dědečka, an něco kreslí. Kreslil lesní paseku: stromy se kývaly ve větru, stádo srnců běželo přes travnaté louky, ve vzduchu létali ptáčci zpěváčci. Uprostřed toho všeho stál způsobně malý chlapec. "Hezky kreslíš, dědečku"
"Dám ti hádanku, Ládíku, chceš?" vece stařík
"ano, dědečku"
"Proč ten chlapeček stojí? proč se nehýbe?"
Ládík přemýšlel a přemýšlel, dlouho přemýšlel. Nakonec odvětil "Nevím, dědečku. Nezdá se, že by bylo něco, co by mu v pohybu bránilo."
"ty trumbero," řekl s úsměvem sivý čtverák, "jak se může hýbat? Vždyť je přece jenom namalovaný!"
"ach tak!"
Garth
10. 04. 2005
Dát tip
dobrá :)*

finch: přesně tak. u okopírovaných je kategorie Citát a zveřejněný zdroj.

Finch
09. 02. 2005
Dát tip
Ok, tak to jsem netušil ;) Každopádně jsem si skoro myslel, že jsem snad už poslední člověk, co tu knížku zná :D

Finch: ty, který jsou překopírovaný, jsou tak označený a jsou v kategorii Citát. Ty, které jsem podle nich vymyslel sám, jsou v kategorii Povídky jako tahle...

Finch
08. 02. 2005
Dát tip
Aha, takže pouze některý tedy jsou z té knížky? Tuším, že se jmenovala Dědečkovy žertíky, nebo takhle nějak stupidně, ne?

Finch
07. 02. 2005
Dát tip
Nemůžu si pomoct, ale tyhle krátké příběhy o Ládíkovi a dědečkovi mi přijdou vyloženě okopírovaný z jedný knížky ještě z první republiky. Pouze jsou "přepsaný" jakýmsi prapodivným nářečím :/

StvN
06. 02. 2005
Dát tip
Ten Ládík je tak omezenej, já bych to třeba věděl. Supr. Nadhled.

TIP

Tragicus
04. 02. 2005
Dát tip
Posledni veta sem vubec nepatri. Pokus o zastaralou cestinu tady akorat kazil cteni...

Jeheheman
04. 02. 2005
Dát tip
klokty klokty:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru