Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nicota prázdnoty

04. 02. 2005
3
0
2852
Autor
Avenarius

Dívám se nahý do zrcadla

vidím prosvítat prázdnotu

skrze moji nahotu

 

Budu žít tisíc životů

tisíckrát sčítat nicotu

Když nevyjde víc než nic? Co tu?

 

Poslední bašta padla

zvracím prázdnou nicotu

před zrcadlem do umyvadla


Zezačátku to vypadalo tak zajímavě ...

FatalError
10. 02. 2005
Dát tip
By bylo fajn :o)

Avenarius
09. 02. 2005
Dát tip
Záleží samozřejmě na Tobě, mě zajímá ňákej věcnej rozbor - i negativní. Čím hlouběji, tím líp. Můžeš napsat i soukromě, ale nechci Tě nutit...

FatalError
09. 02. 2005
Dát tip
Nenuť, stejně bys ze mě nic kloudnýho nedostal. Jo, kdybys psal povídky .... :o)

Avenarius
09. 02. 2005
Dát tip
Třeba časem...(ty povídky)

FatalError
08. 02. 2005
Dát tip
Už zase ten Topol... :o) Ave...heleď, mi se to líbí, možná tam vidim víc, než tam je, ale to je můj problém. :o)

Avenarius
08. 02. 2005
Dát tip
FatalError: Dík. Co tam vidíš?

FatalError
08. 02. 2005
Dát tip
Vidim tam toho... něco tam vidim, prostě a tak. :oP Nerada vypisuju to co si myslim, jakože myslim hluboko.

Avenarius
07. 02. 2005
Dát tip
Dík za kritiky, zkusím se zlepšit. A Implicite, pusť už Topola z hlavy :-)

Implicite
06. 02. 2005
Dát tip
covece cim vicekrat si to ctu, tak mi to prijde lepsi a lepsi..nejak vidim tu bezmoc s vidinou dalsich a dalsi zivotu a svet se toci a toci...jak by rekl F.Topol a fuuuurt se toci...

vojtěch
06. 02. 2005
Dát tip
dost mě na tom vadí že i v tak krátký basnicce si do kázal nacpat 2 stejný slova-NICOTU Jinak přeji hodně štěstí s tvorbou nových a lepších děl.

Přeno
04. 02. 2005
Dát tip
První strofa OK, druhá super, třetí mno-ehm, ale celkově ujde a zaslouží si *.

Avenarius
04. 02. 2005
Dát tip
Sestupná tendence byl symbol :-) Dělám si srandu. Dík za hodnocení...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru