Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neskutečně dementní legenda o Démonickém Bobru

05. 02. 2005
13
4
3095

Tajemná kniha KÜRHÖJBÜÜK nalezená v nosní dírce neznámého obřího tvora vyvrženého 4.9.1959 Středozemním mořem. Mnoho dní meditoval mnich Popocatepetlos, než ji přeložil z neznámého jazyka...

STRANA 1

Kdysi dávno Vesmírný Bobr Jööö nezvládl řízení svého Pohybovátoru na krychlový pohon a spadl na Zemi, kde založil Finsko. Finsko se nelišilo od zbytku planety ničím, tedy kromě toho, že zde byly rozsypány zbytky krychlí. Bobr je do konce svého života nestihl sezbírat a ...

 

[chybí strany 3 - 452]

 

STRANA 453

...i zavolal si Müüü svého učedníka a pravil: "Jak víš že je Hööö modré, když není oka, které by osušil ?" a učedník uznal chybu, poklonil se a spáchal Bäää. Od těch dob je pohled na Däö vždy dvojí - jako na Pö a jako na Vä. Tato moudrost je nezpochybnitelná. Našli se bezvěrci, ale vždy ...

 

[chybí strany 454 - 1257]

 

STRANA 1258 (zřejmě proroctví)

... a tehdy se stane prezidentem opět jakýsi George Keř ml.

 

Tak a teď už konečně víte, proč je tak důležité jíst jogurty a konzumovat v rozumné míře vitamín U a extrakt z neodčervených koťat.


4 názory

sue
21. 12. 2011
Dát tip
je to fakt boží! brečím smíchy a samozř. TIP

jH
06. 04. 2010
Dát tip
znáš Norsko a jeho fjordy? To sem projektoval já a dostal za to cenu :)

zlý_mýval
05. 03. 2010
Dát tip
Výborné, šíleně mě to rozesmálo*

distingovaná milostná poezie ! Tip!

Kakuloj
21. 02. 2005
Dát tip
Hroší_Sršeň: :))) chci vidět vesmírného bobra! značka SH je celkem zajímavá ;) *t

Empty
05. 02. 2005
Dát tip
:-))) Mám rád úlety a tenhle je vskutku originální***

bohus
05. 02. 2005
Dát tip
je to skvost medzi ... nezaraditeľnými.... som z toho hotový... asi sa naspamätám... ...T...T...T...!!!

71_Art_72
05. 02. 2005
Dát tip
No ten Jööö. a co strana dvě?

71_Art_72: Strana 2 se úplně vytratila, ani jsem si toho nevšiml.... No, až ji najdu, tak ji sem dám ;-)

Nestoudnost
05. 02. 2005
Dát tip
To je fakt povedený, načerpal jsem moudrot věků, z takové vzácnosti:-)*

Opatrujte tento artefakt děti, neboť až se opět navrátím, nebude již nikoho, kdo by mne rozpoznal od smrtelníků...

Přeno
05. 02. 2005
Dát tip
:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru