Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

06. 02. 2005
1
0
1600
Autor
Dark_Lord

Samota

 

Pohlitila mě samota.

Arogantně se mi vtírá do mozku.

V hlavě mi bzučí a šumí.

Myšlenky se mi vytrácí.

Ještě chvíli a zblázním se.

 

 

Pocity strachu a beznaděje mám skoro každý den.

Bloudím mezi lesem lidí, který stejně nevnímám.

Mluví na mě a smějí se.

 

Jsem jako robot bez mozku,

Který se malátně potácí.

Mezi těmi lidmi, co se na mě smějí a ukazují.

Mám z nich strach.

Strach, který je rozhodující.


Dark_Lord
18. 09. 2005
Dát tip
Leni: no těch ženskejch zase moc v tý době nebylo :) já svědky neberu, jedinej svěděk sem já a jenom já :)

lenty2
31. 08. 2005
Dát tip
ty můj cíťo no to je smutný, bleeeeeeeeeee cerna lovkyne, bezejmenna: neverte mu ani slovo, vokolo tohohle chlapa se v tyhle dobe motalo takovych zenskych, ze to jeho pritelkyne neprekousla, jsem svedek :o)))

Dark_Lord
23. 02. 2005
Dát tip
Černá Lovkyně: jj snaha byla :) Diks

Haggish
07. 02. 2005
Dát tip
to znaaaam..horsi vyrazy?Proc ne?Snad na ne narazim..

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
hm, hledání sama sebe a vlastní sebedůvěry - znám nakonec jsem došel k závěru, že mi vlastně nic nechybí a je to lepší (možná se ve tvém případě pletu - jen to na mě tak zapůsobilo)

Dark_Lord
06. 02. 2005
Dát tip
mě sebedůvěra nechybí, ale to sou jen takový očasný pocity, který sem se snažil spojit do něčeho co by se dalo jakš takš přečíst :)

Kastel
06. 02. 2005
Dát tip
to rád "slyším" nerad bych drásal něčí nitro - takhle je to v pohodě :o)

no tomuhle pocitu docela rozumím, ale báseň se mi moc nelíbí...

Dark_Lord
06. 02. 2005
Dát tip
beze_jmenná: tady ide spíš o pocit, než o báseň, sem nemoh najít ty pravý slova a napadalo mě pouze toto a nebo jdetš horší výrazy :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru