Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

P

13. 11. 2000
8
0
1486
Autor
Choromysl

P

Policista potkal prostitutku. „Podrž pendrek,“ pravil. „Proč?“ podivila se prostitutka. „Proto,“ podotkl policista. Podal prostitutce pendrek. „Pitomej předmět,“ poznamenala prostitutka. „Proč pitomej?“ pravil překvapeně policista. „Protože počíná plesnivět,“ pověděla prostitutka popravdě. Přišel publicista, pojídaje paštiku. „Pánbůh pomáhej,“ pozdravil. Policista pozvedl pouta. „Pomoc!“ pištěl publicista, poněvadž si pootevřených pout povšiml. „Pst,“ poznamenal policista. „Proč používáte pouta?“ protestoval publicista. „Poněvadž příliš páchneš, publicisto!“ pravil policista. Přicvakl pouta. Příběh pomalu plynul. Po parlamentních prázdninách přijel pontiakem Puchalský. „Pusť publicistu, policisto!“ pronesl přísně. Prostitutka překvapeně přihlížela. „Proč?“ podivil se policista. „Přivážím petici proti publicistově perlustraci,“ prohlásil Puchalský. Prostitutka podporovala Puchalského. Pravděpodobně pokukovala po Puchalského pačesech. Potvůrka! Přivolala pasáka Pavla. „Poslyš, Pavle, prašti policistu pěstí. Perlustruje publicistu!“ Pavel poslušně pozvedl pěst. „Pomalu, pomalu,“ protestoval policista. Pasák přesto pleskl policistu přes pusu. Policista se pokusil přetáhnout pasáka plácačkou. Prd! Pasák policistu pěkně probouchal. Policista pozvedl pistoli. Proběhla přestřelka. „Pif paf,“ pálil po policistovi pasák. Policista padl. „Příště přivolám posily, přísahám!“ prohlásil policista před posledním pomazáním. „Prohnals policistovi projektil palicí,“ pištěl poblázněně publicista. „Pindáš pitomosti,“ podotkl pasák. Pravil: „Policista patrně přebral.“ Pak publicistu pořádně přetáhl po panděru. Publicista padl přes policistu. „Pa,“ pravil pasák přívětivě prostitutce. „Pa pa,“ pousmála se prostitutka. Přiblížila se pointa. Pasák Pavel pláchl, protože policie pečlivě pátrala po pachateli. Prostitutka po poledni pravila Puchalskému: „Prahnu po přitažlivém prominentovi,“ pohladila Puchalského po pejzách. „Půvabná prostitutko!“ poklekl Puchalský před prostitutkou. „Přinesu puntíkaté pyžamo. Pak prchneme pryč.“ Přestalo pršet. Puchalský prostitutku políbil. Panejo!
Sunflower
21. 11. 2001
Dát tip
Tak to se ti povedlo!!!!!!!! Zase.

Choromysl
20. 11. 2000
Dát tip
ale že mi to dalo práce, vopsat to z Reflexu :)))

Regis
14. 11. 2000
Dát tip
:-))

Houmel
14. 11. 2000
Dát tip
Ta povídka od Yfči je o hodně lepší. Ale i tohle muselo dát práci.

Albireo
13. 11. 2000
Dát tip
Že by konkurence pro Yfču?

zámek
13. 11. 2000
Dát tip
Vynikající... opravdu vynikající !! (i za Merlinku .. paneJO)

fox
13. 11. 2000
Dát tip
parada prava povidka padammmm pip*

bbb
13. 11. 2000
Dát tip
Pěkné. Přesto povídku P-Yfči považuji poněkud povedenější. :-)

kalinka
13. 11. 2000
Dát tip
jo, Yfča nesklouzla k "se" jiným hláskám

kalinka
13. 11. 2000
Dát tip
jo, ale taky do tři a třičtvrtě řádku, než mi doteklo, že to je P-éčková pitominka, tak to znělo dost zaujímajícně!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru