Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

reklama

07. 02. 2005
1
0
3054
Autor
Vonna

tohle je reklama, neboť je potřebná

takže, mohli byste si prosím přečíst dílo jménem PO-Hádka? (od bushmasterX) a ohodnotit jej? protože je tam zoufale málo kritik a my jich chceme co nejvíce:-) i negativní. děkujeme

Vonna+nonamebeast= bushmasterX


nonamebeast
24. 01. 2006
Dát tip
no, reklamy jsou třeba v každém času

Docela drze, ale pravdivě si dovoluju upozornit na to, že nikdo z vás, co tuhle reklamu kritizujete, jste PO-HÁDKU neohodnotili. Hlavně že hodnotíte tady tohle. HMMMMMMM MMMMMMM MMMM MMMMMM. MWAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHÁ :3] &) :?)

nonamebeast
16. 02. 2005
Dát tip
musíme se na ně kvalitně připravit....sss...jssou jich tisssíce

nonamebeast
12. 02. 2005
Dát tip
jak Tě mohlo napadnou dát reklamu do toliku intelektuály prolezlé společnosti? Ty bláznivá:) Teď abychom sháněly tuny ovladačů:) A vy tam nahoře, buďte rádi, že ta reklama není hraná:)

Vonna
12. 02. 2005
Dát tip
tak my máme doma tak asi cca 10 ovladačů a vy asi 21.. to zvládnem:-)

Alojs
08. 02. 2005
Dát tip
Dobrá blbůstka. Dost odvážná :) *

Vonna
08. 02. 2005
Dát tip
krása:-))))) jsi lepší.. a nebuďte na mě naštvaní, prosím

skleepkan
07. 02. 2005
Dát tip
to je dost ubohe.

Vonna
07. 02. 2005
Dát tip
tak napište tu kritiku, neee?

Wojtyla_Jr
07. 02. 2005
Dát tip
Vonna každá reklama má swé hranice.. Bojovat proti reklamě nezájmem nebo podat prst kritikou (se zdviženým ukazovákem) "..ale tyhle upoutávky si propříště odpust.." ? Praktiky spotřebního světa prorůstají Písmákem.. A co nabídnout pozitivní kritiku? SUUUUPEEEEEERRR!!!! Hydro ultra natural cyborgová vyjádření! Meteor non plus ultra!! Meotar jakbysmet!!! Navíc dvojité balení s malým balením šampónu navíc.. Hypernápadité výrazivo! Plešatá Zlatovláska!!!! :))))))) Buhehehehehehehehehe!!!!!! Vstupenky letenky-- postupujte dále.. na naše supermoderní haligali s dizááájnem špičkových italských odborníků na tvar kachen a dračích hlav .. To mu bys asi moc nevěřila.. vlastně obě dvě.. S pozdravem a hypersupernatural polibkem do vašich looků mokrejch vlásků.. W.

Wojtyla_Jr
07. 02. 2005
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru