Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neklidná...

09. 02. 2005
3
0
1359
Autor
Benda

Pro kedlubničku...mou nejmilovanější zeleninu :-)

Stal jsem se obětí

zvláštního neklidu

 

Jakápak úzkost

budí mě ze spánku?

 

Chybí mi objetí

příchozích červánků?

 

Nebo mě přepadla

odpověď zrcadla?


Pisces
14. 02. 2005
Dát tip
Tak tady mě oslovil asi jen poslední dvouřádek.. jinak tam trochu marně hledám rytmus a melodii.

inlajn
12. 02. 2005
Dát tip
...tedy ty si drsoň...!

kassiope
11. 02. 2005
Dát tip
Nezdrcuj se neb chyba je na mé straně a její tíha tlačí na mou hruď (a že ji mám malounkou a držím :o)....pá.

Gonsales
11. 02. 2005
Dát tip
Nebo mě přepadla odpověď zrcadla? ;))

enehi
10. 02. 2005
Dát tip
já taky nespím

kassiope
10. 02. 2005
Dát tip
Nerozumím asi tomu poslednímu řádku. Co si mám představit pod odpovědí zrcadla? Díky za osvětlení..:o)

Benda
10. 02. 2005
Dát tip
"Ó Zarathustro - oslovilo mě dítě - pohleď na sebe do zrcadla! A když jsem pohlédl do zrcadla, vzkřikl jsem a srdce mé bylo ohromeno: neboť neviděl jsem tam sebe, nýbrž ďáblovu rozšklebenou tvář a potupný smích." No, možná, že je to taky o vánočním přežírání. Měj se prima... a pěkný den....

kassiope
10. 02. 2005
Dát tip
Ha, již jsem osvícena :o) díky, to zcela mění situaci neboť mým nepochopením bylo dílko zneváženo - a když se tak dívám na kategorii, tak proč ne :o)) Sný večír....

Benda
10. 02. 2005
Dát tip
Ó jsem zdrcen tvým znevážením a nepochopením jež na mě padá. Odcházím ve svém žilotržném rozpoložení ukřižovat křečka, neboť i on se mi vysmívá.... Sný sny...:-)

Benda
09. 02. 2005
Dát tip
nojo :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru