Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidem o které se můžu opřít

11. 02. 2005
2
0
2165
Autor
Elanor

Marcelovi a Makrelce

M

Heboučké kuřátko se zachvělo

V mém náručí

Slyším tepat druhé srdce

M

Plyšový medvídek

osaměl

M

To jsme objali tmu

M

Bosé nohy na plyši

Oči, které uslyší

M

Hořkost na jazyku

Sladkost v duši

M

Bolest umučeného slunce

Usadila se na dlani

M

Slunéčko sedmitečné

S urvanými křídly

M

Anděl

Donucený padnout

M

Sametové slzy

Zdobí tvář mojí

Do Temnoty

nepadají

M

Paži zlé se neukryji

-drží-li žiletku-

když roste mi z ramene

M

Dvě srdíčka

a

uprostřed duše

skleněná kostička


zelva
07. 02. 2006
Dát tip
miloučké

Elanor
10. 03. 2005
Dát tip
Neboj, už mě poustili, což ti asi došlo podle toho.¨, že jsem u netu a jsem už v pohodičce. :) bát se nemusíš, protože mám vlastního malého anděla strážného, který se o mě postará a je u mě blízko. Takže se můžeme zase potkávat jen s usměvem na tváři...:) a to zní lákavě ne?

Elanor
09. 03. 2005
Dát tip
Ted už ano, od včerejška večera se toho tolik stalo, třeba to že jsem ve škole zčista jasna zkolabovala a dneska mě propustili z nemocnice ven, ale už je to lepší, není mi ani zle, jsem jenom bledá... :) marcelík se o mě tak bál, bylo to na něm tak moc vidět,ale byl strašlivě roztomilej...

Elanor
08. 03. 2005
Dát tip
:) no možná že ti i došlo pro koho to je i bez věnování, napsala jsem to těsně po Lance u nás ve škole, byla jsem tak dobře naladěna :o mmch: Chtěla jsem ti říct že slečna ÚPLNĚ vyklidněná a větší pohodářku jsem si pro tebe nemohla přát. Přístí akci má slečna taky povinnou :o a jestli ji nevemeš tam si mě pěkně rozzlobíš :)

Elanor
21. 02. 2005
Dát tip
Tulen, Stačí, že tě oslovil kousek, každý jsme jiný a tom je přeci to kouzlo.

tuleň
18. 02. 2005
Dát tip
mně se líbí Paži zlé se neukryji -drží-li žiletku- když roste mi z ramene ale zbytek mě nějak neoslovil, i když patrně to asi ani nebyl úmysl :^)

Elanor
14. 02. 2005
Dát tip
kordus, znáš to, jedna ruka netleská :) takže děkuji že jsi na mě použil obě své končetiny ...

Kordus
12. 02. 2005
Dát tip
TLESK TLESK :)

Jeala
11. 02. 2005
Dát tip
děkuju Mirýsku : ) jo a nezapomeň : příští tejden jdem zakalit

Elanor
11. 02. 2005
Dát tip
A jaký? :o

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru