Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růže a Býk

11. 02. 2005
0
0
509
Autor
myisak01

Nevim vubec kam to zaradit tak jsem to prdnul sem....

To je něco jiného když on kouká na dívku jako na nějakou reklamu na krásu

a neustále se nemůže nabažit jejích  křivek nejen těla ale i obličeje z nějž radostí čiší přenádherná očka a

úsměv, který jakoby měl uklidňující účinek i na toho nejrozzuřenějšího býka. Z nepříčetného býka je rázem přítulné a miloučké zvířátko. Ale jakmile se tato tvář zkalí starostlivými vráskami je i tento býk připraven bránit svým životem tuto jemnou andělskou tvář. A proto nedrážděte tohoto býka. Když je v poklidu této andělské tváře, je vděčný i za to málo, i za ten malý ale vlídný a srdečný úsměv od andělské tváře.. která vrhá světlo do jeho života..

 

Žena je jako růže o kterou se musí neustále pečovat, by rostla za tím co ji hřeje.

Růže je nádherná, je voňavá, je červená jako spalující oči vášně...

Má trny a občas i nepříjemně poraní, rána býka dlouho krvácí, býk nemá možnost jak si tuto ránu sám vyléčit a trn proto zůstane jako bolestivá vzpomínka pod jeho kdysi zamilovanou kůží, ale to se však za nějaký čas možná zahojí, trn zůstane, ale co ta růže která o ten jeden maličký trn přijde...

 

Trn na tomto vytrženém místě již nikdy nevyroste, ale vyroste o kousek vedle.. Snad pro jiného býka?

 

Přenádherná žena není jen tak nějaký kus živého, ale je to něco o hodně víc.

Přenádherná žena je taková, že se na ni člověk až nemůže zlobit, pro jeji andělskou tvář.

Přenádherná žena není bezcitná, ale je velice vcítěná do svého okolí.

Přenádherná žena je velice tajuplná a smysluplná, nevyužívá své okolí pro své květy.

Přenádherná žena není ...

 J


REDH0T
11. 02. 2005
Dát tip
...no, takovéto věci se stávají --- tak --- maximálně jednou za deset let...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru