Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VESMES JEDNOU

11. 02. 2005
0
0
2010
Autor
jenaL

Kdyz dame dve zrcadla presne naproti, bude se obraz v sobe v kruh prolinat , jedno na druhe. A nejsou zrcadla vsude kolem, kdyz ja jsem tady a ty jsi ja?
naivně
09. 03. 2005
Dát tip
fajn

jenaL
18. 02. 2005
Dát tip
neni cemu rozumet...proste je to jenom neco co vnimas a napises....pro me je dulezity rozpoutat touhu vedet....

jenaL
12. 02. 2005
Dát tip
pokud neco vzbudi smich v meziusi, budu psat znova a znova....jsem stastny kdyz se nekdo smeje...stastnejsi, kdyz se nekdo smeje vedome....a nejstastnejsi jsem kdyz se take smeji... blesk skrz hlavu a patu odnikud nikam... a ja smeji se porad... let's appear that forever...or just....but the point is...u know... we all are one!!!

jenaL
12. 02. 2005
Dát tip
je to jen hrbol na ceste...

Jeheheman
11. 02. 2005
Dát tip
prosím tě, zařaď dnes ještě nekolik desítek svých děl;o)

Zbora
11. 02. 2005
Dát tip
Taky po tom velmi toužím :o) ...jedna taková filosofická úvaha, pokud o ní budu chtít nedejbože přemýšlet, na den bohatě stačí.

jenaL
11. 02. 2005
Dát tip
:)) sorry hazim sem stary veci...o existenci tohoto webu vim par hodin...

jenaL
11. 02. 2005
Dát tip
:)) sorry hazim sem stary veci...o existenci tohoto webu vim par hodin..

Zbora
11. 02. 2005
Dát tip
Zkus si to trochu šetřit...zítra je taky den :o))

inlajn
11. 02. 2005
Dát tip
..mně se jen jednou , teda zatim, v životě stalo, že sem se viděl v panenkách toho druhýho. I dyž sem s nim nebyl...

jenaL
11. 02. 2005
Dát tip
Vsechny jevy jsou iluzi mysli Ta neexistuje jako ''nejaka'' mysl, ve sve podstate je prazdna Ackoli je prazdna, vse se v ni bez prekazek objevuje At diky dukladnemu zkoumani rozpozname jeji opravdovou podstatu! prani k mahamudre od tretiho karmapy...

komedie
11. 02. 2005
Dát tip
:)))))))) já nevim....ale spíš než k zamyšlení se směju.....sss...neva? :)

eustacia
11. 02. 2005
Dát tip
souhlasím s kome a taky se směju..aspoň budu dlouho živá když smích prodlužuje život...tak díky :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru