Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj den v metaforách

11. 02. 2005
2
0
3462
Autor
cherubinka

Uhádnete, co všechno se mi stalo 19. září 2004?

Probouzím se, hraje rádio. Už půl hodiny.

Zaspala jsem!

Čas běží rychleji. Vše běží rychleji.

Navzdory klidné ráno.

Padají klacky, ale stíháme. Láska na mě shlíží.

Můj číselný rozklad – poznávám se. Výměna stříbrných talířků, vyjedené melodie a obrázky. To až později...

Dvojici štěstí? sežrala plastová zlodějka. Ukradla. A nevydala vědění.

Jsem pošťačka a křeček s čárkou energeticky chrčí. Cizích 7%! netuší divný pocit v nafukovacím baloně (ještě mám dost času) mého těla... Ukojení z udušených těl...a mrkev pláče.

Klid a vyrovnání, jen bílé šrámy války černých látek se míhají kolem. Samčí a samičí buňky se hledají a chodba duní výstřely kříd. Ámos se kroutí v hrobě...

Potkala jsem na chodbě čarodějku. Měla vlasy spletené z hádků. Rozeklané jazýčky šeptají tajemství...

              ...

              ...

Nabídka k lesbickému sexu chvíli před hodinou životavědy. HOUBY! (Kam zmizela poetika?!)

Mám nasazovacího ptáka, jen zkus. Večer. Jsem kurva, mrdej mě! Slečna chlupatého záchranáře s rumem bez ýn se laškovně chichotá. Je vážně kurva?

Kurva! Tak nazveš svou otázkovou lásku. Všichni ji máme rádi, když se neptá.

Dubový list v housenčině cvakátku. Uschlý. Kéž by uschly i vlhké koláče! Rozhrkaný svět.

A doma čeká oves. Pak půlhodinové nanebevzetí a než se naděješ, slyšíš ticho (když nepočítám bláznivého neojanka).


Pisces
05. 01. 2006
Dát tip
aha, chápu tak třetinu :)

Buksha
11. 04. 2005
Dát tip
Já většinu chápu, líbí se mi to!!!

gabio
13. 02. 2005
Dát tip
zmatená

inlajn
12. 02. 2005
Dát tip
.. noí, a je to tady. Jsem v prdeli. Ale totál.

cherubinka
11. 02. 2005
Dát tip
Myslim, že se ti nedivim. Je to těžko k pochopení, asi budu buset osvětlit reálie. Prvních šest vět je snad jasnejch, možná i sedmá a osmá. Ale u devátý to skřípe. Pravý význam? Dostala jsem charakteristiku osobnosti podle data svýho narození...

cherubinka
11. 02. 2005
Dát tip
K lepšímu pochopení dám ještě pár informací. Co všechno tam najdete: jak jsem kopírovala, co jsem měla k obědu, jak jsme trávili přestávku, jak se jmenuje spolužačka a co říkala před hodinou biologie, čím jsem jela domů, co jsem měla k večeři atd.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru