Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možná ne cíl, ale NĚCO máš určitě nadosah

10. 02. 2005
0
0
1219

A ten Tvuj svetr je teda hippiesackej, nebo buddhistickej?spis to prvni,ale tezko rict... Tezko rict? Posledni album Psich vojaku?ne!! A co teda? :))nic? So far, no matter how close...couldn't be... Mas pravdu - cas v jednom bode, prostor v jednom okamziku...Ale pokud se jedna pouze o jeden bod,tak potom cas stejne jako pohyb neexistuje... To je presne to, co jsem tim chtel rict - Magrittuv obraz Zenonuv sip...A ted si predstav,ze by se uplne regulerne zacal !pohybovat! ten hrad na skale... No prave. To je presne ten pripad. Skoda, ze Ti nemuzu nic rict... Ne TED,ale urcite ta chvile prijde,to Te ujistuju.Proc maji ti dva lidi na hlave ty hadry? Jsem presvedcenej, ze na to casem prijdu. Zatim vim to, ze v tom obdobi Magritte nemaloval nic jinyho nez lidi s hadrama na hlave...Mozna vnitrni pocit,ze je nekomu nablizku a pritom neni.BTW:ten obraz, co je za Tebou uprostred mi pripada hrozne smutnej. Odraz Tvé duse? State of mind?Mozna.Odraz me duse...ten pejsek...a tak nejak to proste celkove pusobi smutne...no.Nechces uz jit na Sklepy? A nebo aspon na chvilku ven? Ja jsem dostal k narozeninam Magrittovu monografii...Ja nejspis za chvilku pujdu do Mu, jsem strasne unavena...a zitra budu celej den hrat,tak musim byt ready:) To mi prece nemuzes udelat...Proc?Muzu...ne? No jasne, zalezi jen na Tobe... jen jsem cekal neco jinyho... zas to byla moje chyba...


Ty NESMIS NIC OCEKAVAT A NIC PLANOVAT!TO JE TEN HLAVNI PROBLEM A PRICINA VSECH ZKLAMANI.Ja uz jsem se naucila nic si planovat a ono je to lepsi-ver mi. A vis, jak dlouho jsi rikala, ze tam urcite jdes? To je to nejhorsi...Vzdyt mam pravo zmenit svoje rozhodnuti!Navic nemam penize a nechci,aby mi to platil nekdo jinej.A CHCE SE MI SPAT.


Jako hlavni myslenku pristich let ber to,ze si nesmis nic planovat a tim padem nebudes zklamanej.Zni to ponekud krute,ale jedine tak se da prezivat,aniz bys na tom byl tak blbe.Zkus to.Uvidis,ze nastane obrat k lepsimu-ovsem nenech to zajit k flegmaticnosti ci apatii.Proste jen zij pritomnosti a bude to jednodussi.Musis si rikat:Uvidi se.Proste neco vyjde nebo ne.Tot me poselstvi.


A já debil jsem se úplně nesmyslně prozradil :) Teda spíš za to může ten internetovej prohlížeč...

Nicollette
08. 04. 2005
Dát tip
ty mrcho! :-))))))))) já debil tě nepoznala, ačkoli to bylo o-či-vid-né :-))) seš zajímavej člověk, sakriš, musíš být i krásný člověk někdy se sejdem u čtvrté věže *

Nicollette
17. 02. 2005
Dát tip
? já myslim, že tě neznám ani trochu :)

Znám Tě alespoň tatolik, abych chtěl, aby sis to přečetla. Ty mě znáš aspoň natolik, abych mohl chtít, aby sis to přečetla. Znáš od René Magritta obraz "Hrad v Pyrenejích"? (nebo se to překládá jako "Zámek v Pyrenejích") Mohl bych Ti to poslat mailem

Ještě jsem zapomněl poslat avi...

Proč jsi dostala avi? Protože jsem chtěl, aby sis to přečetla. Neucelné to je asi možná proto, že je to dialog vesmíru s vesmírem. DIALOG - a ty dva vesmíry si nejspíš odporují. že to není čtivý, to je škoda, ale nepsal jsem to já, ale ty dva vesmíry, škoda... A s tím hradem - TY VÍŠ, O CO JDE???

Nicollette
15. 02. 2005
Dát tip
a my se snad známe? Nebo ty mě? no takhle, neni to čtivý v tom smyslu, že by se to dalo rychle přejet očima, člověk musí přemýšlet nad každym slovem a někdy si to dávat sám dohromady nevim, jeslti vim o co de, každopádně, mně by se ten hrad pohyboval, kdybych chtěla

Nebo možná ne...

Nicollette
14. 02. 2005
Dát tip
můžu vědět, proč sem dostala avi? rozhodně je to zajímavé, trochu neucelené, ani ne moc čtivé, ale zajímá mě ta cesta, kam ty směřuješ btw - že se ten hrad nemůže pohybovat? Ale to víš, že může - já to dokážu...

Je to dialog vesmíru s vesmírem ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru