Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Turnajový zvrhlík

12. 02. 2005
54
31
13574
Autor
Vaud

Dotekovi jako dík za jeho literární medailonek :-)

Jsem turnajový hráč. Celý rok žádné sporty neprovozuji a přihlásím se rovnou  na turnaj. Jasnej profík! Tam se spálím od slunce,  totálně zničím a natáhnu si vše co se normálně ani natáhnout nedá. Pak rok odpočívám a  lížu si rány. Jen co  začne  slunce trochu víc  svítit na kurty, tak se  těším na nový turnaj. Je celkem jedno jaký, kde se koná a v čem.  Jsem ideální turnajový hráč. I v autě s sebou vozím tenisky. To kdybych jel kolem nějakého turnaje a hráčů bylo málo. Jsem vždy připraven!

 

         Sportovní obuv jsem měl i na Wimbledonu. Kupodivu mě nepotřebovali. Kromě toho, že mne v hledišti zasáhl McNamara míčem při hře na síti (koukal jsem  zrovna na blondýnku ve čtvrté řadě), tak jsem se do hry vůbec nezapojil. A přitom v tenise mám svou zatím poslední zlatou medaili.  Radost z vítězství mi trochu kalí fakt, že jsem ji získal v kategorii „ženy“.  

 

         Ne, nepodstoupil jsem  bolestivý lékařský zákrok. Dokonce jsem tentokrát nepoužil ani válečnou lest. Ono se to má asi takto: každý rok se hlásím na turnaj zdravotníků u nás ve městě. Kategorie jsou tři. V první kategorii jsou tenisoví šílenci. Hrají ve dne v noci. Raketu poprvé drželi už v kolíbce a tenisákem si driblují i o dveře WC kabinky.  Do této kategorie rozhodně nepatřím. 

 

         Druhá kategorie jsou hráči vysloužilí. Díky věku, nadváze nebo různým zraněním nehrají v první kategorii. Já jim říkám „neopreňáci“.  Typický neopreňák má gumovou ortézu na jakékoliv části těla, která se dá ohýbat. Často byste se divili, kam se dá taková věc natáhnout! Kamkoliv! Poslednímu neopreňákovi,  se kterým jsem hrál, chyběly k dokonalosti už jen ploutve a šnorchl.  A stejně mě porazil. Na hlavě měl natažený neoprén určený na zápěstí. Celý zápas mě neférově rozptyloval vytřeštěnýma očima.

 

         Ke kladům třetí kategorie patří skutečnost, že dovedou po zápase hezky uhrabat kurt. Proto s nimi hrají ostatní kategorie výjimečně a jen zápasy typu: kdo prohraje, zametá. Vzhledem k tomu, že jsem dva ročníky po sobě prohrál s neopreňákama, tak bylo na čase čestně sestoupit do kategorie třetí. Ten rok však nastala změna. Do třetí kategorie se měly zapsat ženy. Věděli to všichni, jen mně  to nikdo neřekl. Napsal jsem se jako první a šel si pinkat o zeď. A tak se stalo, že jsem byl na soupisce třetí kategorie jen já a sedm dalších hráček. Organizátoři turnaje mě odmítli přepsat jinam, protože by se jim „rozpadl pavouk“.

 

         Po dvou zápasech se zasloužilými docentkami („ty uličníku, za ty točený balóny ti nepřijdu měsíc na žádný konzilium!“) jsem měl hrát s velmi půvabnou slečnou.  Vylosovali jsme si poslední kurt stranou od ostatních.

Úvod zápasu byl pro mě dost šokující:

„Víš, já tenis vůbec neumím.“ „Když Ti ukážu prsa, nechal bys mě vyhrát 2 gamy?“

 

Všimli jste si, že hrdinové některých románů polykají naprázdno, zatajuje se jim dech a podobné nesmysly. Vůbec to nejsou nesmysly! Fakt to funguje. Ačkoliv mám jen ¾ dioptrie, tak od té doby nosím brýle na všechny sporty! A dva gamy???  Jaká je to dnes inflace! Byly doby, kdy bych za ňadro položil i život! Vyhrál jsem  sedm pět. 

 

         Když proti mně nastoupila další neznámá kráska, tak jsem už neváhal. Líná huba holé neštěstí, říkávala moje babička. Dnes bych možná dotaz formuloval víc diplomaticky. Ačkoliv já jsem na něm nic závadného neshledával: „Kolik prs mi ukážeš za 4 gamy?“  Divili byste se, jak bolí taková rána tenisákem od emancipované holky.  Dokonce víc než od McNamary. Další ránu jsem dostal hned v zápětí: „Když mi HO za celej zápas neukážeš, tak Ti možná nechám jeden fiftýn, blbečku!“  

 

         Nakonec se ani moc nedivím, že mě – vítěze kategorie "ženy" – nepustily spoluhráčky do dámských sprch.  Na jaře nakoupím víc neoprénu a v létě zkusím prorazit o kategorii výš. Mimochodem, nevíte o někom, kdo vymění zlatou medaili „tenis ženy“ za zlatou „tenis muži“? Možná by stačila i stříbrná…


31 názorů

Augustus
12. 12. 2009
Dát tip
To si dovedu představit. Já hraji jen ping pong a to nezávazně, přičemž protihráči jsou bohužel chlapi, takže oceňuji, že mi svá chlupatá prsa neukazují.:(

Vaud
06. 12. 2009
Dát tip
tenhle fejeton mám rád - a ty vzpomínky!

Augustus
06. 12. 2009
Dát tip
Málem jsem se udusil snídaní:-D Jsi zkrátka klasik a nejenom po ránu. TIP jako hřib!

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
tak hmat snad slpuží ne?

Vaud
19. 05. 2009
Dát tip
to člověk pak lituje, že má brejle a ne taky Braile :-)

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
čéče váhám, zda jsem vše podstatné viděl, asi jo, ale opakování je matka moudrosti

Vaud
19. 05. 2009
Dát tip
to kdybys viděl v reále... hmmm - neskutečný!! už jsem všechno podstatný v životě viděl :-)

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
no to dílko ne, ta baba :-)

Vaud
19. 05. 2009
Dát tip
taky si to myslím :-)

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
skvělé*

Diana
29. 03. 2009
Dát tip
Hej, to abys měl na ten svůj humor zbrojní pas! ;-)

Vaud
28. 03. 2009
Dát tip
já teď léčím aspoň smíchem :-)) myslel jsem, že to nemá vedlejší účinky, ale jedna paní mi psala, že se jí rozjely stehy, když mě četla...

Diana
28. 03. 2009
Dát tip
a pro nás nepřekonatelný zážitek z toho fejetonu. Fakt jsem z toho smíchu mohla mít smrt. Ale houby! Prodloužil jsi mi život aspoň o týden. Smích prý prodlužuje život, je to tak, doktore?

Vaud
27. 03. 2009
Dát tip
a je z toho medaile, fejeton a nepřekonatelná vzpomínka :-))

Diana
27. 03. 2009
Dát tip
Hahaha, křeče v bránici, jsem na vodpis!*************

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
je to vyborna spolecenska raketa pokud se chces seznamit s lidma na ostatnich kurtech...

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
je oranzova s pruhama (jako vetsina zeber) a ma zvlastni vyplet - kdy vlakna po obvodu jsou ve dvou ruznych urovnich - tak je hrozne tvrda a neda se s ni skoro hrat - jen ji nastavujes do rany :-)) a od ni se to nevypocitatelnym zpusobem vrati nekam :-))

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
ja jak jsem ten amater, tak jsem chtel hlavne aby byla zluta :-)) moje predchozi raketa je vyrobena nejakym taiwanskym patentem a jmenuje se Zebra - vetsinou ji musim ostatnim ukazat pred zapasem, protoze vypada hodne jinak nez ostatni rakety :-))

Vaud
18. 03. 2009
Dát tip
uz se tesim, az mi z Barcelony dorazi raketa :-))

Vaud
03. 01. 2009
Dát tip
mám zakázané smíšené tenisové hry a taky volejbal kvůli společným sprchám...

Tuhle jsem už taky četl. Nikde se tu nevidím, takže asi jinde. To se ale neočte. Pořád stejně dobré.

Zvrhlík
14. 06. 2007
Dát tip
Vaud: Může tě ujistit, že na tvé reakci "po dvou gamech" není nic zvrhlého. Je to úplně normální. // Gamy mě rozesmály a to hodně. (takže T) PS: Dala ti nakonec ten fefteen nebo ne?

palino8
18. 02. 2007
Dát tip
Kolik prs mi ukážeš za 4 gamy? :DDDDDDDDDDDDDDD

tak, zabila ma otázka, že kolik ich ukáže...:DDDD *** už len za ňu...a aby Pali netápal v názve, posielam mu avi...;)

Vaud
02. 01. 2006
Dát tip
BAD_GIRL - díky ;-)) jasně!

DarkMind
27. 04. 2005
Dát tip
:))) Ano -t-

Vaud
27. 04. 2005
Dát tip
DM - konečně Tě něco zaujalo ;-) !

katugiro
07. 04. 2005
Dát tip
:)) lepší než předchozí * kdoví, jestli vůbec hraješ tenis a tím líp

Vaud
08. 03. 2005
Dát tip
Psyche - doufam ze to neva... Maldecanko - oni se taky (obcas) smejou ..., jinak dik

_Psyché_
06. 03. 2005
Dát tip
:o) chlípné :o) (trochu) *

Vaud
28. 02. 2005
Dát tip
klipeto, vesu, Šminko, Erin - jsem rád, že vás to pobavilo! Díky za tipy i za čtení!

vesuvanka
21. 02. 2005
Dát tip
Je skvělá.... nemaž ji.... TIP

Šminka
21. 02. 2005
Dát tip
:-)))) *

Vaud
21. 02. 2005
Dát tip
andreew, Lojsku, adraj - díky!!

klipeto
21. 02. 2005
Dát tip
:))) t*

adraj
18. 02. 2005
Dát tip
Nema chybu

Alojs
17. 02. 2005
Dát tip
Strašně mile napsáno. Byla to radost číst. Ty vždycky pohladíš mou hnijící bránici, Vaude. Jo... a... když jsme u toho... NEMAŽ TO! dík. Lojsek

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Dokonalé. Vytříbené. Není tam slovo navíc. *

Vaud
15. 02. 2005
Dát tip
Honzo, při drtivé většině turnajů se ale totálně zničím sportem a večer popíjíme a grilujeme :-) Nechci aby si lidi kolem mysleli, že tam chodím kvůli výhře v ženské kategorii a vyhlídce na společnou dámskou šatnu :-) pomíjivko - díkes! To mě hřeje!

j_i_r_i_k
15. 02. 2005
Dát tip
A davy skandují "Nemazat, nemazat, NEMAZAT"... Tedy skandovaly by, kdyby neměly tváře skřivené v podivné křeči - aha, jasně, to bude úsměv...

Vaud
15. 02. 2005
Dát tip
j_i_r_i_k_u - přemluvil jsi mě (spolu s davy) a asi to tu nechám. Díky za návštěvu!

j_i_r_i_k
15. 02. 2005
Dát tip
Vítězství je naše, křičí Nadace za zbožštění Vauda...

Vaud
15. 02. 2005
Dát tip
Ohhh, jsem poctěn, to je skoro jako platinový výběr! :-)

j_i_r_i_k
15. 02. 2005
Dát tip
Platinový výběr? Co to je? Ne, to je mnohem víc :)...

Craerassy
15. 02. 2005
Dát tip
Vaude, zkus jen to t ve slově tenis přerýt na p:-))) tip!

Vaud
15. 02. 2005
Dát tip
Cre - už takhle jsem dost excentrický hráč. A to nastupuju s raketou, se kterou se hrál Ulambátar open (firemním názvem Zebra).

Craerassy
15. 02. 2005
Dát tip
já si tě živě umím představit:-)))

adraj
14. 02. 2005
Dát tip
LOL****

Vaud
14. 02. 2005
Dát tip
a2a2a - to jsem moc rád! RMM - díky za klubík i tip vojtěchu, adraj - dík za návštěvu a tipy

podezdívka
14. 02. 2005
Dát tip
Tvoje díla jsou tu asi nejzábavnější. Nikdy mě nezklamou :-) ****tip

Vaud
14. 02. 2005
Dát tip
podezdívko - to je príma!

Lotoska
14. 02. 2005
Dát tip
:-))

Vaud
14. 02. 2005
Dát tip
Lotosko, Cannisho - díky holky, že jste se stavily :-))

Vaud
14. 02. 2005
Dát tip
Ortodoxní pivaři se mnou hrají nohec :-) Minule jsme hráli proti gangu motorkářů, kterých přijelo asi 10 na Harlejích. Nikdo z místních se jim neopovážil říct, že tam kam si lehli, chodila až do té doby celá nohejbalová obec čůrat...

Vaud
14. 02. 2005
Dát tip
Honzo, díky za návštěvu! Kvůli prothráčkám bych to nemazal, protože je ani pořádně neznám :-), tak je malá pravděpodobnost, že to čtou a konfrontují s realitou :-) Doma mame i stříbrnou z krasobruslení a pohár za třetí místo ve skoku z obřího můstku. Možná o tom někdy napíšu.

Vaud
13. 02. 2005
Dát tip
Dream - o Tvém nitru už vím hodně z básní, ale teď vidím, že máš i hezký zvonek :-)

a2a2a
13. 02. 2005
Dát tip
Michale, jsi k nezaplacení. Tvé spíse povídecky mají vzdy laskave úsmevného ducha, laskavou sebeironii a ve výsledku mám pocit, ze nám je vlastne fajn. Dekuju a tip

Vaud
13. 02. 2005
Dát tip
Jirko díky moc! Někdy přemýšlím, jestli jsem to s tou sebeironií nepřehnal :-)

Montrealer
13. 02. 2005
Dát tip
Kdo prohraje, zametá...o))) „Když Ti ukážu prsa, nechal bys mě vyhrát 2 gamy?“ Byly doby, kdy bych za ňadro položil i život! No toto ! Krásný dárek k mým 59.narozeninám. dream: co ty víš o Sylvii Plathové ? Já od ní četl jen "Pod skleněným zvonem." Plánované pokračování už nedopsala. Tok poté v depresích spáchala sebevraždu... smutný osud !

Montrealer
13. 02. 2005
Dát tip
Rok poté...týká se Sylvie Plathové, jejíž fotku jsem si právě prohlédl na tvé osobní stránce. Na jiných literárních serverech je možno opravovat překlepy, ale tady ne. Občas z toho vznikne blbina.

Vaud
13. 02. 2005
Dát tip
Montrealer - díky a všechno nejlepší k narozeninám!!

Montrealer
13. 02. 2005
Dát tip
Děkuju za přání... jsem provždy tvým věrným čtenářem...o)))

Vaud
13. 02. 2005
Dát tip
Věrní čtenáři mi dělají radost! Hezky to oslav!

a2a2a
13. 02. 2005
Dát tip
Michale, tvá sebeironie má tak bezvadne prijatelný rozmer, ze nejen baví, rozhodne nezesmesnuje, svedcí o zdravém sebevedomí a zvysuje duveryhodnost tvých textu, ackoliv zde nejde o to, abychom jim verili ci ne, ale o to, abychom je bez prekázek prijímali a to se ti darí naprosto hladce

U tebe se člověk musí pořád jenom smát... Tip Klub

vojtěch
13. 02. 2005
Dát tip
pěkný*

Terpsichore
12. 02. 2005
Dát tip
Tradiční za břicho papodání - dík, v únoru přijde obzvlášť vhod :-) *

Dero
12. 02. 2005
Dát tip
Skvělý! Zákaz mazání, po dlouhé době dobrý čtení! * :o)

mishka
12. 02. 2005
Dát tip
Tak tohle je naprostá bomba! Jako bych tam, v zákrytu, stála a tajně tě pozorovala... ...a neurvale se smála, co to tam s těma ženskejma místo tenisu vyvádíš! :-))) *

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Terpsichore Dero mishko Díky! Možná to nakonec nesmažu. Ještě to promyslím. Ahoj a díky za návštěvu!

inlajn
12. 02. 2005
Dát tip
zábavný, s nápadem, čte se to...

mishka
12. 02. 2005
Dát tip
to ROZHODNĚ nemaž!

Markel
12. 02. 2005
Dát tip
Úsmev na rtech v únoru - óó díky! - T

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Jsem rád, že jsem vám aspoň trochu vylepšil sychravý únor :-)

inlajn
12. 02. 2005
Dát tip
si piš!-----to nejni a dvojsmysl...k uwa.!

Yeziiinka
12. 02. 2005
Dát tip
Takový se přeci nemažou! To se prostě nedělá!!! :))) Je to perla, kdyby to nebylo trapné, řekla bych "geniální"! :) ***

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
inlajn - budu psát určitě dál! Yeziiinko - to mi udělalo velkou radost!!

Yeziiinka
12. 02. 2005
Dát tip
Pak jsme si ji udělali navzájem a mě moc těší :)

inlajn
12. 02. 2005
Dát tip
si piš bylo něco jako "no jasný!" nebo "hotovka".....

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
ale stejně si budu psát, to je hotovka :-)

inlajn
12. 02. 2005
Dát tip
Poanebože, ty to vidíš!

Empty
12. 02. 2005
Dát tip
Nemazej prosím, je to moc dobré!*

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Empty - díky! Jsem moc rád, že ses stavil!

Scorpion
12. 02. 2005
Dát tip
:o)))*

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Scorpion - díky, zrovna jsem si čítal Tvoje haiku.

Zoee
12. 02. 2005
Dát tip
pro vítěze v kategorii "ženy" tip

Zbyhoň
12. 02. 2005
Dát tip
Vždycky k Tvému fejetonu přistupuju s předsevzetím, že budu objektivní. První dva odstavce mě nevzaly a už sem se těšil, jak Ti to vytmavím :O) A zas prd, nemůžu než tipovat a rozhodně to nemaž!

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Mám zlatou z kategorie děti za skákání v pytli, pak několik zlatých z karate v kategorii dorostenci a junioři. Dále tu jsou nějaké výhry v turnajích v nohejbale - muži. Když k nim připočítám zlatou z kategorie tenis ženy, tak mi chybí už jen senioři a para :-)

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Zbyhoni - třeba po čase napíšu nějaký opravdový fejeton :-) Dík, že ses stavil!

Dotek
12. 02. 2005
Dát tip
Rozhodně nemazat!!! Moc se mi to líbilo! Osobně dávám tip. Za chvíli tu budou i rodiče.... :-))

Janajka
12. 02. 2005
Dát tip
Připisuju se pod petici za nesmazání. Že jsem se od srdce zasmála, je asi zbytečný psát. TIP.

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Dotek :-)) Janajko - ještě to uvážím

gabio
12. 02. 2005
Dát tip
Jaká je to dnes inflace! Byly doby, kdybych za ňadro položil i život! Vyhrál jsem sedm pět. :))))))))))))))))))))))))))))))))) Dneska mě při obědě hrozně rozbolel zub a příští úterý jdu na přátelskou návštěvu pod vrtačku zubařce. Zítra je to rok, co jsem ukončila bolestně jeden vztah a dodnes si ještě lížu rány. Všude jsou samé valentýnské kýčovitosti a venku je bahno. Zatímco jsem si četla tenhle fejetonek, přestala jsem na cokoliv z toho myslet...Svět se umí otáčet i obráceně, když u člověk nevěnuje takovou pozornost:) t

Delahaye
12. 02. 2005
Dát tip
"Na hlavě měl natažený neoprén určený na zápěstí. Celý zápas mě neférově rozptyloval vytřeštěnýma očima. " :-))) S těma neopreňákama je to svatá pravda ! Ortézy, kam jen oko dohlédne .. :-)) T.

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
gabio :-))))))) Trochu jsem měl strach, že mě sežerou místní sufražetky (třeba se ještě dočkám) a tak vůbec. Jestli máš double bolístku (jak mě ten tenis ale poznamenal!), tak Ti příště napíšu něco s věnováním :-) Od vítěze Tenisového turnaje zdravotníků v kategorii ženy asi ještě nic nemáš. Mimochodem: náš zubař si velmi zakládal, že ho arabští studenti oslovují "doktor Zub". Do doby než zjistil, že toto slovo v arabštině znamená "pánské přirození". Mě tahle vzpomínka u zubaře vždycky pomůže.

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Delahaye díkes! Ten poslední neopréňák měl ortézy uplně všude. Teda skoro všude. Neoprén ale stlačí problematickou partii, a špek vyleze o půl metru někde jinde. Už mám ortézu na loket!

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
Blondýno díky :-))) PS na fotce na Tvé dream page jsi ty??)

Vaud
12. 02. 2005
Dát tip
B_G díky! No comment?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru