Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovíčka

13. 02. 2005
0
0
1191
Autor
DaMafiaKilla

Propadám se do světa básniček, života naivity, pocitů, tvarů a barviček..
Kolem mě létají slovíčka, která jsou jen nositelem, jenž pouze svět spravně pochopí a stačí mu chvíle maličká..
Protože to v nás se jen zrcadlí obloha. Jsme my slovíčka, od boha?
Jsme my pocity, které zápasí spolu, jsme my šaty a slova jen skřín plná molů?
Je jen svět v obraze. Obraze plném barev, které se míchají a do hlavy vkrádají se potají, když jako kuře zadarmo pařátkem hrabají..
Stačí pohled, stačí válka. Svět ve světe..a taková dálka..kde význam má předem nadepsaná obálka, do které dopis vkládame, když jako ramínka na plný úvazek makáme.
Jak jsem se tu ocitl? Zmatený hledám slovníček. Nebo že bych právě procitl a právě ve světě básniček?
Proč všechno začíná se rýmovat, proč jen nevím, jak se zachovat.
Empty
19. 02. 2005
Dát tip
Víš, sebelepší obsah, zabalenej v trapné a debilní formě je na hovno, kemo

Empty:>hehe:))(uprimne:)

tvoje vety a vyrazy mi pripominaji jednoho myho kamarada:))nejste pribuzny?:))

Empty:>trapna a debilni forma:)no svet je hrozne zajimavej,jakej kazda castecka je ovlivnena uplne jinak:)

Sakra co je to tady za lidi?:)Ja nejsem zadnej profesionalni basnik a nikdy asi nebudu a budu psat veci tak,jak ja chci a v zadnym pripade to nebudu psat pro nekoho takovyho,koho nezajima obsah,ale forma.Kouzelna kvetinko,co jsi to za povrchniho cloveka???:)Ja jsem jasne zduraznil,ze nestojim o zadnou vaznou kritiku,ale o to,aby si z tech basnicek nekdo neco vzal.A jestli si myslis,ze by to vsechno melo byt v jine kategorii,tak napis webmasterovi,at mi to da do jiny:))Ach jo

Ted jeste k tomu povrchnimu cloveku..Je blbost,co jsem napsal,povrchni clovek asi nejsi,ale proste ta poznamka mi prisla hodne povrchni k tomu,o cem jsem psal v tej basnicce..Takze castecne omluva..:)

iva_kelly
13. 02. 2005
Dát tip
je to pěkný...:)

mishka
13. 02. 2005
Dát tip
je to milý, ale proč je to ve volných verších? Ta kategorie mi moc nesedí. Spíš možná úvahy?

Dík:)S těmi volnými verši jsem to asi pochopil trochu jinak než to je, ono to je asi obsahově a ne formálně volný:)Zkusím změnit kategorii..

Volné? no, verše určo nee.... já bych se zachovala hodně sebekrticky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru