Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ras

13. 02. 2005
0
0
1843
Autor
DaMafiaKilla

Pozor letí!!! Druhý, třetí..postavte se do řady, ať jednoduché jsou nápady..
Kmit sem, kmit tam, kdepak se to nalézám..? Přesné místo, přesný čas, zítra tady budu zas. Když pohne se další z vás, když vyrve si další vlas, aby zjistil, že jsem ras..
Ras co přenáší, ras co ničí, když klobouk ulétne a vítr fičí..
Každý má rád hru, i já..Kulečník nebo billiard? Vyber si.. Naše armáda skýtá miliardy miliard..tak jen dívej!
Tvoříme a ničíme..Prostě vše je v nás. Náš příběh líčíme..To my jsme čas.
Seznamte se. Já jsem ras:)


Empty
19. 02. 2005
Dát tip
Nemá talent!

Empty:>hehe:))(uprimne:)

PS:O talent mi nejde a verim,ze ho nemam:)Basnik jsem totiz nikdy nebyl a nebudu a tyhlety vety jenom proste nak vysly ze me.Jestli jsou to pro tebe sracky,beru tvuj nazor,kazdopadne kdyz mi neco napadne,budu si psat vesele dal:)

Pišto bo k višňům, co? k jablkům bych to až tak nehnala

pomijiva, mozna jsi to asi moc nepochopila..mimochodem "celkem znam"..:))Mozna ze by se do blbustek dal soupnout i nas zivot,hm?:)

no kdyz bych se tak rozpremyslel,kdo vi,jestli je nas zivot blbustka a vsechny basnicky jeste vetsi:)ale mozna ze ne..kazdopadne kazdej ma jinej pohled na svet a ja bych to rozhodne do blbustek nesoupal:)

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
tak si dělej co chceš :( když Ti to připadá tak zásadní

Pišto, snad Puškin, ne?? Nepij už!!

Puškin, to je jako flintin, a to už nemá daleko k jablkům...

Nevim, jestli zrovna kvantova fyzika a jeji souhra s filosofii je blbustka...:)

No jako podle vasich reci byste meli chodit se spis nekam vykecat na xchat nebo do diskusniho fora o kravinach:)Nechapu vase nesmyslny reci:)Doufam, ze si to aspon precte nekdo, kdo nebude jenom kritizovat a kdo se zamysli nad obsahem a napise treba, jak se mu takovej pohled na svet zamlouva..

Ale je pravda,ze clovek,kterej nema alespon zaklady kvantovy fyziky nebo astrofyziky asi bohuzel nemuze pochopit par ironii a spojitosti..No mozna holt to dam do kategorie blbustky:)Skoda..

pomíjivá
14. 02. 2005
Dát tip
broučku, já základy kvantový fyziky nebo astrofyziky celkem znám a furt se mi to zdá na kategorii blbůstky...

pomíjivá
13. 02. 2005
Dát tip
navrhuju kategorii blbůstky... :-(

a já jsem kouzelná.... možná, někdy, časem... :-))

Ty seš ras? Putin?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru