Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se Evženovi opět nepřihodilo nic zvláštního...

13. 02. 2005
4
0
4009
Autor
Lyskoř

Už dlouho si čtu povídky nabité dějem a akcí... Tato povídka se odlyšuje tím, že se v ní prakticky nic nestane, fascinující na ni je její nudnost a nicneříkajícnost... Mnoho pěkných zážitku při jejím čtení přeje vždy různý Lyskoř

Evžen se zrovna probudil. Nuda byla tak hustá že by se dala krájet i tím tupým nožem, co Evženův kamarád Věnceslav dostal od dědečka za úklid brambor ve sklepě...

Líně pohupoval nohou přičemž sledoval peruánskou telenovelu Ošklivý Yetty. Slina mu ukápla na tlusté potem nasáklé tělo a po dopadu se po této rosolovité hmotě svezla o kousek níž kde se střetla s koženým opaskem neznámého výrobce…  Evženovi se prostě jednou za čas stalo, že zapomněl polknout, a tato chvíle nebyla výjimkou. Dalších pět minut svého nudného života si Evžen znepříjemnil odporným zápachem jenž dával za vinu včerejší hrachové polévce, pokusil se otevřít okno, ale to se nacházelo dál než byl dosah jeho obtloustlé paže.. Musel to vydržet .. Chvíli ležel a nedělal nic.. Vyrušila ho až reklama, nemohl ovšem přepnou na jiný kanál, neboť mu ovládačka spadla za gauč… Musel se tedy přemoci a vydržet.. Po dvou minutách a třicetisedmi sekundách Evžen opět usl…


Barman
17. 03. 2005
Dát tip
Miluju Evžena. Je tak nuný...no...no...k sežrání

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
avi.. Prop inlajna, abys věděl jak to s Evženem začalo :-)

inlajn
01. 03. 2005
Dát tip
...začátek fakt slibnej - a nadějnej, jak to má bejt, ted´ už to může jít s Evžou jen k lepšímu!!!!!Lyskoři, na tý cestě: 1. Nepij na třešně ...a dál věřim, že už si poradíš. Čaves, in.

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
dík za radu, zrovna jsem chtěl zapít dvě kila třešní dvěma litry mlíka.. Ešče že já tě mám.. Zdravím tě já a Evžen i Al.. Měj se

Gonsales
14. 02. 2005
Dát tip
osklivy yetti:D

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
Za chyby se neomlouvám.. To jsem prostě já...

Těžký život Evžena... :-))

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
Evžen má vcelku nudný život.. :-)

mno, ale o to více těžký.... :-))

první přirovnání a yetti mě prostě dostaly...T*

StvN
13. 02. 2005
Dát tip
Vyrušila ho až reklama. Dobrý to je.

Pomíjivou dostalo "usl", mě dostala pomíjivá....

Přeno
13. 02. 2005
Dát tip
Náš bejvalej pan vrátnej na škole se menoval Evžen, tak za něj dávám tipa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru