Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DISKUTUJME

13. 02. 2005
5
0
5614
Autor
Lyskoř

Velice by mne zajímal váš názor na problematiku tresek v Mauritánii

 

Děkuji..

Lyskoř a přátelé


Nenechavec
03. 05. 2005
Dát tip
Tato diskuze je na kokot!

Dolente
20. 02. 2005
Dát tip
S treskama v Mauritánii problém nemam, nemůžu se zapojit do diskuze, omlouvám se :o)

papouch
15. 02. 2005
Dát tip
tresky plesky :-)

Lyskoř
15. 02. 2005
Dát tip
tresky se pleskají obzvláště na suchu :-)

Delahaye
14. 02. 2005
Dát tip
já si zase myslím, že kde začíná svoboda tresek, končí ta má !! A vlastně naopak !! Takže jsem rozhodně pro !

já tomu nerozumím a jak nemůžu diskutovat, musíš nadhodit jednoužší temata, třeba jak skvělej je Voloďa, aby ti tady lidi rozuměli, ono to tady je o literatuře a obdobnejch směrech a tresky básničky nepíšou

Prokletí
14. 02. 2005
Dát tip
Myslím si, že sémantická klička treska - teroristka oprávňuje k čemukoli, i kdybychom jim tu svobodu měli sevírovat kulkou skrzevá spodinu lební ;o)))) Olé m.

mephisto
14. 02. 2005
Dát tip
Mauritánie? Treska? Co to sakra je?...Du si dát radši panáka...

Lyskoř
14. 02. 2005
Dát tip
Jsi ještě chytřejší než jsem čekal... :-)

inlajn
14. 02. 2005
Dát tip
....příliš nebezpečné a ožehavé téma..radši počkám, až se vyjádří ještě někdo z vážené redakce, abych neulít´....ale koncept už uložil jsem mezi "oblíébené"...Lyskoř, Ty víš, že pro Tebe mám slabosť...

Lyskoř
14. 02. 2005
Dát tip
Dík.. Je to víc než čest:-)

inlajn
14. 02. 2005
Dát tip
...vim. jináč bych to ANI nepsal.

Nicollette
13. 02. 2005
Dát tip
:-))))

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
No jo.. Ale bojovníci za možnost pohybu tresek v mezinárodních vodách opět uspěli.. Jestli to tak půjde dál, tak za chvíli budou v Maurtánii i kapři... Všechno to začalo svobodou kamzíků v Kazakstánu.. Taky bych to požral...

závojnatka
13. 02. 2005
Dát tip
jakožto příbuzná jejich vyvražďování lituju jinak myslím, že by jejich separatistickým snahám mělo být vyhověno

na tresky vyser,problém s diskriminací ženského pohlaví u potápníku na sLovensku je mnohem aktuálnější..:)) t*

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
To sice ano... Ale ze soukromých důvodů mne zajímá co si myslíte o Mauritánských Treskách... No žáby z rodu Mataku se na pobřeží slonoviny také rozmnožují nějak rychlke nemyslíš?

to nepochybně ,měli by jim zavést ochranu ze zákona... a co teprv myši v Praze,zase se u popelnic nažraly ňákýho svinstva...:))

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
kurvy! Nebo králici v astrálii.. A tak bychom mohli pokračovat do nekonečna..

jo..to mohli..a tak DISKUTUJEME...:D

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
Správně a máme tu vítěze je je jím Hodný_Prdy_vod_potoka... :-)

já...jsem moc dojatej...aaaa.chci hlavně světový mír!!!! :D

Empty
13. 02. 2005
Dát tip
Jde samozřejmě o nechutné potlačování práv tresek. Jejich masové zabíjení je nepochopitelně přehlíženo a na celý problém se, ve stínu takových banalit jako tsunami, či různé války, zapomíná. Velmi smutná záležitost. A to si říkáme vyspělá civilizace! Pche!

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
já chci zakázat vstup treskám do Maurtánských vod...

Lyskoř
13. 02. 2005
Dát tip
Pravda... V maurtitánských vodách ze zabíjejí nejvíce... Proto jim tam zakážeme vstup čímž pak zmenšíme jejich úmrtnost.. Myslím to v dobrém.. Je to jen pro jejich dobro...

Zolo
13. 02. 2005
Dát tip
Nejdříve se s touto problematikou musím blíže seznámit, utvořit si názor ... Jednou se sem vrátím.

řeklo bych, že alternative bude mít domácí vězení

Dotek
13. 02. 2005
Dát tip
Jsem na straně rozverných manželek zaneprázdněných rybářů! :-))

Spirit
13. 02. 2005
Dát tip
snad je...*tYp* :o)

vojtěch
13. 02. 2005
Dát tip
mě chutnaj jejich játra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru