Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojď blíž

14. 02. 2005
6
0
2406
Autor
Maryfa

Strašně ráda si vybíjím deprese na papíře...

 

Neboj se a nemrkaj řasy, pojď blíž a oddej se té sladké a tajemné slečně v bílém.
Možná to bude chvíli bolet,ale stojí to za to, uchop tu šanci a umírej,umírej pomalu.
Prožij tu tu slast,pojď blíž,žádný ostych ani strach,netrpělivě tě očekávám.
Podej mi ruku,nábízíjící jed k věčnosti,ten lahodný lék,jen pojď blíž...
Už jí svírám,cítím tvůj pot,strachy či vzrušením?Možná obojím,co já vím.Tvé ruce se zbarvují do červena,to krev tě opouští.Za chvíli jen bledá kůže z tebe zbyde,ale i tu si vezme zem.Jed chutnal po malinách,ochutnal jsi,nedopil jsi,teď bloudit budeš večností.Tam nepomuže ti žádný svatý ani nejlepší přítel.Šanci jsi dostal,zhyň sám........


:o) dobrý t.

Lepší je vybíjet si své deprese na papíře, než na někom:-) Ale moc se mi to líbí...

nabízející jed k věčnosti, ten lahodný lék...dost dobrý, líbí se mi to!

Fatalitka...toto slovo to zběžně vystihuje"!!! trip*

Saturnin
14. 02. 2005
Dát tip
já jsem tu teprve dva dny, ale skoro všechny díla,co jsem si přečetl,bych si zařadil k oblíbeným. ale škodaže to nejde .-) t

inlajn
14. 02. 2005
Dát tip
...ani za nic.

Kordus
14. 02. 2005
Dát tip
Nadsene se hlasim ke KATum :))

Maryfa
14. 02. 2005
Dát tip
Permo9k:Ten KAT je dobrej nápad, žádám o členství:-).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru