Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat Teroru - Úvod (dvojjazyčně)

14. 02. 2005
0
0
1654
Autor
Baron_Samedi

Takové shrnutí děje, který se odehrál několik stovek let před knihou. A dvojjazyčně kvůli takovému osobitému kouzlu angličtiny

Jediný člověk změnil osudy ostatních…

Ale zaplatil za to vysokou cenu…

 

Když zemi napadli nepřátelé, když se vyrojili jako sršni na celou zem…

Nikdo nevěděl jak je zastavit, osud Dearl’doru v temnotě byl zastřen…

Pak pro celou zem nastal úsvit a nejmocnější z lidí se postavil v čele velké armády…

Vedl ji do předem ztracené bitvy, kde se armády prudce střetly…

Na kopci dějin lidu, nahoře osud byl rozhodnut, když nejmocnější sezval slunce na pomoc…

Sám zničil démony, sám sebe pohltil…

Nebylo ho již více…

 

A single man altered the fates of others…

But he paid a high price for that…

 

When the land was attacked by an enemy, when they swarmed as hornets to whole land…

No one knew how to stop them, a destiny of Dearl’dor was blured in a darkness…

And then a new sun has risen and the most powerful of the race of men has standed to a leadership of a great army…

He led it into a battle lost before, where the armies marched into a violent clash…

And on the hill of men’s history, the fate was decided on the top, when the most powerful asked the sun for the help…

He alone destroyed the demons, and consumed himself…

He was no more…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru