Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

??????

14. 02. 2005
1
0
813
Autor
Maryfa

Tohle bych chtěla věnovat Charmed, kterou bude svědomí ještě dlouho stíhat:-).

Tajemství zahaleno v mlhavém oparu má uvnitř každý z nás.

Zastřené šumem nocí a drásajícím mlčením.

Duše krvácí, obraz v mysli se ztrácí, ale ty víš.

Pupeny stromů opouštějí domov, tajemství své zanedlouho vydají.

Věčnost je skryta v narození, city trápíš se dál.

Černý nápoj ráno si dáš, jenom přemýšlíš, co se svým životem konečně uděláš.

Ruka něčí uvnitř tě svírá, to svědomí tě vytrvale stíhá.


...Duše krvácí, obraz v mysli se ztrácí, ale ty víš.... to se mi líbí, trochu to připomíná sebe samou...:-)

Permon9k: vždyť je to taky určeno mně, takže to ani žádný celek dávat nemůže... :) Nicollette: Která děvčata a co je na nich podezřelého? :)

Velice ti děkuji má spanilá kamarádko (budu muset poděkovat Kordusovi za jeho milé básně pro mě, protože sama musíš uznat, že těm se nemůžeš rovnat:-)). Bohužel já žádné svědomí nemám, pokud to ovšem nejsi Ty, protože to by popisu odpovídalo.

Kordus
14. 02. 2005
Dát tip
Ano, hahaha, nemuzes se mi rovnat, jsem nejlepsi, jsem Buh a ty jsi jen mala housenka svijejici se u mych nohou :))))) P.s.: Neni to zase TAK spatne :)))))))))

Nicollette
14. 02. 2005
Dát tip
ty jo, děvčata, zdáte se mi podezřelá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru