Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vychutnej si ten pocit..

14. 02. 2005
0
0
1021
Autor
Saturnin

vychutnej si ten
pocit štěstí
nech se jím unášet
zkus nemyslet na to že
to nemusí být takové
jak si to představuješ
jak sis to
vysnil
co záleží na tom
co bude
důležitý je to
co je teď a tady
v tobě
tak se raduj
když máš radost
a breč
když jseš smutnej
žiješ
přece dneska
Andulka
15. 02. 2005
Dát tip
vis co....nelibilo...a ja ti reknu proc.... Ten titulek se mi libil moc... prvni vers se mi libil moc....ale pak vlastne opakujes co si rekl tim prvnim versem.....vis, ze kdyz reknes vychutnej si ten pocit stesti....tak kazdy ma fantazii, predstavu...a je to moc hezky...ale jakmile ten pocit zacnes vykreslovat, tak to ztraci to kouzlo....tot tedy muj nazor...:-) Jinak souhlasim...a vychutnavam...vsecko ...az do posledni kapicky...:-)

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
...vychutnávám, právě vstávám, a nic moc zatim, teda....Přčedstava, že na mě v Bohnicích čeká skupinka lidí, se kterejma mám tři hodiny kreslit a pak plácat hlínu eště ne až tak povzbudivá...

gabio
15. 02. 2005
Dát tip
je tzo zbytečně dlouhý

Saturnin
15. 02. 2005
Dát tip
ne každy vždycky může pochopit všechno hned, bylo to psané pro někoho,kdo to potřeboval slyšet všechno

Saturnin : cítím to přesně jak píšeš v kritice - pro někoho, kdo toto potřeboval slyšet. Líbí se mi tvá otevřenost k okolí a postřehy, toto bych ale asi spíše konstatovala, nějak mi tam chybí forma.

asociál
14. 02. 2005
Dát tip
no jasně-pocit štěstí a úlevy můžeš mít i když místo tebe zabijou někoho jinýho a to se vsaď,že se to stalo.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru