Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEMOC

19. 06. 2005
0
0
1526
Autor
Alternick

Proslulé i neotřelé citáty...

Každá nemoc je hudební problém,

každé léčení je hudební řešení.

 

(Novalis)


Vaud: A co třeba kulhání jako narušení hudby chůze; srdeční arytmie jako narušení hudby srdce; infekce jako cizorodá disharmonická složka, hluk; deprese jako porucha přirozené hudby (rytmu) střídání nálad anebo její disharmonie, vyváženosti?

Vaud
20. 06. 2005
Dát tip
průjem jako zrychlení hudby, zácpa jako její zpomalení?

Zvracení jako spuštění zpětného přehrávání... ...a kolaps jako náhlá nežádoucí pomlka. Psychoterapie jako uspořádání rozházených tónů a nepravidelného rytmu, farmakoterapie jako doplnění chybějících akordů, resuscitace jako obnovení hudby...

Vaud
20. 06. 2005
Dát tip
škytavka jako poškrábaný cédéčko

smrt jako přetržená páska?

Vaud
19. 06. 2005
Dát tip
Moc tomu nerozumím. To jako že zlomenina je break dance? Kapavka - Sejdeme se na Vlachovce? Parazitární choroby od Beatles? Stejně pochybnej mi příjde Novalis. Jestli to není Movalis 15mg tbl.

...vaud: dobrá interpretácia...!!! :) .... k dielu... zapamätám... možno ako citát sa zíde...

melon_x
19. 06. 2005
Dát tip
no tada.dobrí,

Nicollette
19. 06. 2005
Dát tip
jaja hudba

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru