Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlava 23
11. 07. 1999
1
0
1347
Autor
Epigon
Nevim, jestli jste si toho všimli, ale hlava je velice hydraulicky propracovaný objekt. Jsou v ní totiž nejméně čtyři otvory na příjem a jeden na výdej tekutin, přičemž ten na výdej je situován níže než ty ostatní, ale dostatečně vysoko na to, aby byl člověk neustále plný a přeteklo to, co se mu už do těla nevejde. Skrze tyto díry mohou pronikat tekutiny nejrůznějšího charakteru, ale nutno podoktnout, že ty ve skrze považované za špatné mají nižší hustotu a proto se drží na povrchu. Čili většinou se z člověka vylévají tyto. Pokud ovšem člověk otvor neotvírá, potom se může dokonce stát, že se hladina zvedne až natolik, že mu to vleze na mozek a někdy i na srdce, které je s ním často spojeno úzkou trubičkou. U některých jedinců dochází k poruchám tohoto propojení, trubička může být porušená a v důsledku toho člověk dostává tekutiny do srdce dříve než do hlavy.
B.Ezejmenij
22. 07. 1999
Zapoměls na dva otvory
kterými slzy vychází
když srdce příliš zabolí
když utápíš se v nesnázích.
kterými slzy vychází
když srdce příliš zabolí
když utápíš se v nesnázích.
musím se přiznat, že se mi to moc nelíbí.. něco tomu chybí, kdesi uvnitř, a něco tamtéž naopak přebývá..
napovídá, že by to chtělo být fejetonem (i když kratičké a narychlo), jenže.. trochu to postrádá patu (hlavu to snad má..)
napovídá, že by to chtělo být fejetonem (i když kratičké a narychlo), jenže.. trochu to postrádá patu (hlavu to snad má..)
velmi dobré.. Opět. Chceš po mně zápornou kritiku, a já nemůžu najít ani žádnou hrubku.. Strašné. Půjde-li to takto dál, nebude co kritizovat..