Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak

17. 02. 2005
1
0
2295
Autor
Hagen

Další z hořkosladkých vzpomínek obtočených kolem přediva přítomnosti.

Jsem bezdomovec na úpatí nekonečna
a sítí slov protkávám přítomnost.
Co kdyby šla kolem pěkná slečna?
Pak z té sítě postavil bych most.
Jí pro radost.

Třeba by řekla: "Děkuji Vám, pane."
a její úsměv by byl jak pohlazení,
Ale to se nestane, ba ne!
Pro někoho holt radosti není.
Je jen zapomnění.

Právě jsem odmazal čtyři svoje básně.
A doufal, že tím smyju svoji vinu,
že plýtvám slovy bezhlavě a hlasně.
Mám další poetickou kocovinu.
Plnou splínu.
Hagen
03. 03. 2005
Dát tip
Prohlásit "Zpracování se Ti, dle mého názoru, nepovedlo" je IMHO ovšem velice využitelná informace, obzláště ve chvíli, kdy autor stojí o hlubší kritiku. Děkuji.

John_Ceder
03. 03. 2005
Dát tip
podle mého se ti zpracování nepovedlo, k obsahu se nemám vyjadřovat.. těžko ti můžu radit ohledně nějakých pravidel pro zpracování básně, když o nich nic nevím.. zpracování tudíž soudím podle svého názoru na zpracování jistého prožitku - to jakou formu si zvolil ty, se mi nelíbí.. pokud snad chceš vědět, jak bych to teda zpracoval, dej vědět a já se nad tím pokusím zapřemýšlet i za cenu, že se tomu budu muset věnovat, ikdyž mě to ubíjí, zpracovávat a přemýšlet nad něčím co jsem neprožil..

John_Ceder
19. 02. 2005
Dát tip
neumím a na pravidla AB AB C nebo co kašlu, to není poezie ale hnidopišství..

DRAHT
17. 02. 2005
Dát tip
Třeba by řekla: "Děkuji Vám, pane." a její úsměv by byl jak pohlazení, Ale to se nestane, ba ne! Pro někoho holt radosti není. Je jen zapomnění. Nikdy neříkej NIKDY. Jak to bylo v jedné pohádce: "Svět je malý a o náhody tu není nouze"

Hagen
17. 02. 2005
Dát tip
Já mám pocit, že se tu má probírat stylistika a rým a vůbec literární vzezření díla a ne jeho obsah, nebo se pletu? :/

REDH0T
17. 02. 2005
Dát tip
...obsah bych tu opravdu neřešil :o)

DRAHT
17. 02. 2005
Dát tip
No jo, jenomže ono to k sobě nerozdělitelně patří ... A je to taky o pocitech, které v nás dílo po přečtení vyvolá. Ale jestli jsem se Tě dotknul, tak promiň.

Voslík
17. 02. 2005
Dát tip
Jo, poezii moc nerozumím, takže - jak to působí na laika: Týý jo, ono se to rýmuje a navíc to dává smysl... dobrý!

Brunhilda
17. 02. 2005
Dát tip
hagen: tady se probira veci!;o) krome toho obsah je snad cilem sdeleni, ne? to je jako dybys na obrazu obdivoval jenom jednu barvu, podle me se pletes, a to hodne Pro někoho holt radosti není. -bez tohohle by to bylo skvely, ale rym pohlazeni- zapomneni- neni je udesnej

John_Ceder
17. 02. 2005
Dát tip
pokud se nemám vyjadřovat k obsahu, tak zpracování se ti, dle mého názoru, nepovedlo..

Hagen
17. 02. 2005
Dát tip
Dámo, jestli jste si nevšimla, tak skladba rýmu je AB AB C. A to C má souvislost s posledním B. Nikoli s prvním... Takže příště bych prosil více soustředění při čtení nebo méně kritiky.

Hagen
17. 02. 2005
Dát tip
Možná hlubší kritika by byla víc na místě. Docela by mě to zajímalo. Samozřejmě, Tvůj pocit Ti vyvracet nebudu. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru