Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ach jo...

17. 11. 2000
2
0
2800
Autor
Skleboun

S úsměvem jde všechno snáz, to si každý ráno říkám. Proč se blbě tlemím zas, a pak v koutku tiše vzlykám?
Gillderan
08. 03. 2001
Dát tip
Hmm.... je to krátký, výstižný a konkrétní. Přesně tak, jak by báseň vypadat neměla. Pakliže je to úvaha, je to ten samý problém. Nejde však říct, že nemáš pravdu :)

Eowyn
25. 02. 2001
Dát tip
Život je dar, život je trest. To máte jako jin a jang - černá a bílá, světlo a tma, dobro a zlo. Každá věc by bez té druhé nemohla žít... Ty se ale tlemíš pořád, ne??:)) Ne to bylo hnusný, ale myslela jsem to dobře. A nevzlykej v koutku. Nevzlykej vůbec. Usmívej se na svět. Víš co pomáhá?? mít pokoj ve veselých barvách a plno kytiček :)))

suvicka
16. 12. 2000
Dát tip
Prý stačí chtít! Toť blbost sama. Tak zkouším klít... ...a prd. Nic mě nenapadá, jsem značně vygumovaná. Jenom tolik :c)-klidně se tlem a vzlykej, ale neschovávej se s tím, ju?*

Anonym
23. 11. 2000
Dát tip
Cory: the circle is now complete ...

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
I slzení k něčemu máme... ale smích, smích, to je naše největší zbraň proti našemu největšímu nepříteli. Nám samým.

neni co dodat :)

maty
19. 11. 2000
Dát tip
Stejně si myslím,říci:život je dar - je moc ideologické, zase život je pes - je blbost. Ale ještě bývá nazýván náhodou,pak se jinak definuje vědecky,prostě jinak voní seno koním a jínak zamilovaným...

maty
18. 11. 2000
Dát tip
Jsi zřejmě krásný člověk Šílko,přeji ti aby tvůj život byl nádherný obrovský dar...

maty
17. 11. 2000
Dát tip
Je to normální,život je pes...

Grim
17. 11. 2000
Dát tip
A to ještě nic není...hlavu vzhůru:-))

Šílená
17. 11. 2000
Dát tip
život je DAR maty! a k úsměvu pláč patří...každá mince má dvě strany... potřebujeme protiklady.

Astalavista
17. 11. 2000
Dát tip
Souhlasím se šílenou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru