Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nečekaně bolestné stalo se...

18. 02. 2005
4
0
1669
Autor
jenaL

Jen být přímým svědkem nějakého krutého násilí, koukat...


Brr, mlha a zima...cestou tam blesk prorazil myšlenky...s komiksovou barevností...mnoho nestranných lidí...a kudla se blýskla a já jako bych byl v kamen vložen...hvězdy se třepetaly...byly zas tam...ne dobré a ne špatné, prostě tam zas visely a zeširoka koukaly...''víš ta krev...ta mě dělá zle''. A nebyl to strach z ublížení, jen strach z toho, jaký serial běží i třeba někomu jinnýmu...zanedlouho tak spokojen...už konečně s barevným pyžámkem objímám v bezpečí svého ušmudlaného medvídka...jsem ještě dítě...první a druhá a třetí napájí žíznivý polštář...

(a nemyslím, že bych bez slz někdy zestárnul...)
jenaL
18. 03. 2005
Dát tip
jen presne nevim k cemu gratulujes... k cemu?

Spirit
10. 03. 2005
Dát tip
*****t

jenaL
10. 03. 2005
Dát tip
spirit:tak to je fakt roztomily...zacinam si na to zvykat...to neee:))

Sunmoon
20. 02. 2005
Dát tip
uh...no to mi snad ani neříkejte...to je děsivý. Ne, Ty nejsi citlivka, jen ti ostatní jsou "nakřivo" Už jsme tak daleko, že vedle nás někoho zapíchnou a my se zastavíme na 5 minut a pak o tom nevíme? Naštěstí ne všichni...

vesuvanka
18. 02. 2005
Dát tip
A nebyl to strach z ublížení, jen strach z toho, jaký serial běží i třeba někomu jinnýmu... zaujalo mě..... bohužel, právě někdy díky filmům o násilí někomu doopravdy ten seriál běží. (snad jsem to pochopila dobře)

jenaL
18. 02. 2005
Dát tip
vlastne jsem se spis chtel dotknout toho jak rozdilnou realitu clovek od cloveka proziva...a tohoto strachu z rozdilu smerem od lasky kamkoliv...a to se stalo...na party kde bylo asi 5000lidi vedle me zapichl clovek cloveka...na5minut se zastavila hudba, a pak se jelo dal...rano si temer ani nikdo nevzpomel....ja su z toho nakrivo jeste ted...asi su citlivka...ale vis, tak krev, a ty jejich oci ;(

vesuvanka
18. 02. 2005
Dát tip
díky za avi.... to musel být hrozný zážitek být svědkem smrti a ještě takové té lidské lhostejnosti či otupělosti.... "a jede se dál"...., věřím, že to na Tebe působí ještě teď....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru