Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jeden večer/noc trošku mimo

20. 02. 2005
0
0
1233
Autor
Perlino

Učitel sběru třešňových vůní zdraví každej květináč po dvou metrech a obdivuje světla na konci zčernalé krásy velkoměsta.
Z čupu sem přepadl na nevyužitý líbací aparát a prozkoumal výkladní skříň kapek vody nasycených mým pachem.
Vitrína naší generace rozbaluje alobal a s úsměvem zkoumá okolní flašky pijící z připitomělých úsměvů.
Slalom mezi taxíky nám jde překvapivě snadno a s radostí využíváme půlnoční slevy v obchodech s přídavnou lidskou koží.
Wartburg létá po okruhu rychlostí ožralého interpeta a výzkum promilí se zastavil na mrtvém bodě jménem maximum.
Otče náš, přijď střízlivost Tvá a nedej chytiti nás, jak v chůzi, tak i na zemi.

gabio
20. 02. 2005
Dát tip
nevím. Neprokoukla jsem to

Petr_Pan
19. 02. 2005
Dát tip
z první půlky ( a možná ještě kousek dál ) jsem měl pocit, jakej Ti pověděla Mardou, když jsme nbyli na ashovi - res. po ashovi. závěr je zaujímavej btw - jen se mi neshoduje kategorie s hlubší kritikou - to vůbec

Perlino
19. 02. 2005
Dát tip
spousta věcí se neshoduje:))) Jakej pocit? sem skleroza:))), to musime probrat pres zpravicky:))

Petr_Pan
19. 02. 2005
Dát tip
ne - to je v poho - mardou Ti řekla, že se jí nelíběj ty slova - nicnepovídající, ošahaný & přezrálý ( řekla to míň přídavnejma jménama a kapku jinak - to jo .. )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru