Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem tady

18. 11. 2000
3
0
1636
Autor
Gimi

Déšť spláchl poslední listy ze stromů a ty,nahé,teď cudně klopí zrak. I ptáci se někam schovali, snad dnes nechce se jim zpívat. Je až příliš pochmurné ráno, nebo už poledne? A já chtěla bych zpívat a tančit, chci běhat mezi kapkami deště a křičet. Héj,jsem tady,tak slyší mě někdo?
Demon1
02. 12. 2000
Dát tip
Já Tě slyším a respektuji,ikdyž vím že to tak někdy nemusí vypadat!Stále Tě miluji!!!

White
29. 11. 2000
Dát tip
Je to skvělé. Líbí se mi to. Jen tak dál...

Carodej
29. 11. 2000
Dát tip
Ano - broučku:-)))

clovrdik
26. 11. 2000
Dát tip
pěkná báseň, takový stavy člověk občas má :-)

Gimi
26. 11. 2000
Dát tip
Broučku??? :-)))

blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
pssst! křikem přeci přivoláš jen ty, které nechceš! ... slyšíš? vidíš? vždyť je vyplašíš... a teď opatrně... šššš... kapky klapou... ťuk... šššššš... klap... tam, v trávě, pod tím lístkem... vidíš? a tamhle ve větvích? jééé a tamhle... ... a teď se raduj a křič, ale tiše, ať je zas nevyplašíš... šššš... ...rád jsem zašla na návštěvu, děkuji :-))

Carodej
19. 11. 2000
Dát tip
Ano broučku:o)

Grim
19. 11. 2000
Dát tip
Zpívej! Tanči! Křič! Co ti brání? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru